IVF/PGD väntar på eller är igång
Kattflickan: hur gick de??
Å jag mitt nött tjuv testade en vecka innan... Å givetvis var de negativt så nu känns de skit....
Kattflickan: hur gick de??
Å jag mitt nött tjuv testade en vecka innan... Å givetvis var de negativt så nu känns de skit....
Jättebra!!!!
Ja visst var de tidigt men... Igår hade jag en blödning.... Inte så mycke men ändå idag e de borta men tror att de e mensen som e på väg....
Nu tar vi sommarlov å njuter av de fina vädret :) sen får vi väl se till hösten hur de blir då :)
Lund?? På genetiska?
Vi har varit i kontakt med dom och upplever dom fantastiska! Där e en kvinna som heter Maria Soller!!! Hon har varit såååå gullig mot mig och gjort allt för att göra vår situation så bra som hon kunnat.
Usch vad tråkigt!!!!!
Där gör man inte nåt mer än pratar ev tar prover om de skulle behövas.... Om dom inte ändrat.... Vi fick åka ner till rmc i Malmö sen för ytterligare information ang pgd sen skickades remissen till Sthlm
Jag har inte testat eftersom jag fick min mens....
Jag trodde att vi hade 3 i frysen eftersom 5 var friska å vi fick 2 men när jag ringde Sthlm i går så sa dom att där inte var några alls....
Men då undrar jag.... Blödning??? Kan de vara som en vanlig mens??? Eller de e bara lite??