IVF/PGD väntar på eller är igång
Kanske viktigt att ta alla prover å få all information från rätt människa
Kanske viktigt att ta alla prover å få all information från rätt människa
Väger man för mycket så kan de va så att dom vill att man går ner för att få starta. Vet inte hur bli gränsen är. Tog en paus efter misslyckandet i juni.... nu har jag hittat hit igen.... Jag är gravid!! Tyvärr inte via pga så nu börjar helvetes väntan... v 12 ska de göras moderkaksprov å sen ytterligare en helvetesväntan.... Hatar detta! Samtidigt som detta är min största önskan. Så jäkla dubbelt.
Tack snälla! Vi har ett friskt sen har vi avbrutit 4 så nu vill jag faaaaan att de e vår tur
Jag borde vara i v 5-6.... så de e långt kvar
Hej! Jag satte in ett ägg den 1 mars och tjuvtestade idag..... negativt. :( borde de inte visa om den ville varit kvar?? Har testdag på fredag men de känns kanske lönlöst att hoppas..... fast hoppet e de sista som lämnar mig.
Vår spontangravditet slutade med ytterligare ett avbrytande nr 5. Hatar detta!!! Får väl köpa ett nytt gravtest å testa på fredag men de känns inte kul. Detta var vårt sista försök så nu e de väl bara å bearbeta att livet inte blev som vi ville.
Tyvärr e de inte huddinge utan de egna landstinget som bestämmer... tycker de e helt sjukt. Tyxker man skulle få försökt tills de funka.
Vår historia är en 50% risk att få sjuka barn. Har gjort 2 pgd med detta. I skåne ska man få 3 men sist vi var i malmö sa hon att detta var de sista. Vi har gjort 5 avbrytande under dessa 7 åren vi försökt få barn.
Yrja: Hur kom ni i kontakt med dom??? Får man hjälp med språket.... vill ju att dom ska föratå mig å jag dom.
Får man fråga vad ni fått betala för ett försök?
Hjälp!!!!
Jag var å köpte ett clearblue digital för jag har läst att dom är enklast då slipper man analysera själv. Den visade gravid 1-2 :) kan dom visa fel?????
Vi har försökt få barn i 7 år så detta vågar man ju knappt tro på :) nu ska den bara stanna kvar.
För min mans sjukdom görs bara pgd i sthlm så jag tror de handlar om de dom gör inte alla analyser på båda ställena.
Stort grattis till er!!
Jag ligger här bredvid min 7 veckors pgdpojke å njuter av varje minut :)
Jag mådde inte illa hade inga andra symtom heller så jag vågade nästan inte tro de var på riktigt förrän han föddes :)
Lycka till ?