• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Kattflickan skrev 2012-09-28 17:36:23 följande:
    Ja, då borde de kunna analysen. Det är väl troligtvis FISH metodiken de använder för analysen. Har du läst om hur PGD går till?
    Jag har läst lite om hur de går till, de jag hittar på karolinskas sida, men de va inte mycket om just hur de analyserar mm.. och varför ska de ta prover i solna? Har ju redan tagit kromosom prov i halmstad och vet vad det är för fel..
  • simple82

Vad gör ni för att bättre på era chanser att PGD ska lyckas? Kaffe, vitaminer, koffein, ja vad tar ni och vad tar ni inte så att säga. har själv slutat röka för 3 veckor sen och dricker inte mera är 5 koppar kaffe per dag, har hört de inte ska vara mera än de, el ska man dra ner mera? Äter ni vitaminer el nått sånt?

Förlåt alla frågor men efter man fick de bekräftat idag att de blir detta så kommer alla frågor innan har de ju mest varit vad vi själva trott bara...

• simple82

dra ner lite kaffet lite till då kanske är bra att göra, och börja äta mina vitaminer kan nog va bra med... =)

de borde inte ta så långtid för oss från remiss till på börjad behandling för de vet ju redan vad felet är och de är noga utrett redan.. då borde de väll gå lite snabbare?

• simple82

Tack för alla svar, de bara snurrar i huvudet och har massa frågor och kan inte få nog av svar på alla frågor...:)

• simple82

Någon här som skulle vilja prata med mig privat om allt? Har så mycket tankar och frågor jag spricker snart... :/

• simple82
    Tez skrev 2012-09-29 15:55:55 följande:
    Tack simple82!
    När skickades eran remiss?
Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång