Träningsnördar - här samlas vi!
är inte det en del core träning att köra på en sån?
är inte det en del core träning att köra på en sån?
Pass 60
MU träning ca 30 min
5x4 strikta ring pullups
Varmt och skönt, träning ute i bar över. Bästa tiden på året för träning
Pass 61
Nu har jag slöat för länge, ska bli skärpning även om passen är i klenaste lagen, men formen är väl inte bättre.
AB 30 cal
5 varv
smalbänk 5@65kg 80% av förra passet
KBswing 10@24kg
raka mark 10@24kg
airsquat 10
Avslutade med 3x8 ttb
Vila i mer än en vecka pga envis förkylning/sjukdom. Hoppas hoppas hoppas kunna träna i morgon. Då markerar jag 9 dagar utan träning.
Pass 62
21-15-9 av Enhandssnatch 24kg kb, strikta ring-pullups.
Jag blev trött wod-formen är sådär.. Tråkigt för Lukas Högberg att bli 6:a och missa games, jag lider lite med honom. För ett proffs är det väl lite som att mista jobbet antar jag. Dom gör ju inget annat än att träna mot games.
Helt sjuk grupp Meridian... så har de 5 från Kalifornien.... de borde göra om reglerna!
Pass 63
Var med på Wod idag, körde lätta vikter och körde assault bike istället för löpning och hopprep annars gick det helt ok.
Pass 64
Verkar inte ha kommit med? Jag skrev det häromdagen och då såg jag det men nu verkar det inlägget vara borta. Klarade 102,5kg i smalbänk i måndags iaf
Halloj! Hur är läget alla träningsnördar? Ny här :)
Har inte läst igenom hela tråden av uppenbara skäl :p men har en fråga angående kosten.
Ni som tränar mycket, vad kör ni för slags kost? Kör ni på diet? Fettsnålt? LCHF? Ja, vad kör ni helt enkelt och hur tycker ni det funkar socialt sett? Är det lätt att vara social trots era "matvanor"? :)
Ja jag ska väl inte överdriva och säga att jag aldrig äter pizza eller burgare för det gör jag. Men jag håller mig till 80-85% bra mat och resten äter jag lite vad som helst.
När jag räknat efter ligger jag på 2-3 gram protein/kg utan problem om dagen. Träning kräver bra mat, och lite träning kräver ännu bättre mat (typ ) och där någonstans är väl jag nu med mitt dåliga knä. Men vi är på väldigt mycket konferenser/möten med jobbet och det är ju alltid sötsaker och tårta etc till fika, det äter jag aldrig utan äter frukt eller ingenting. Det syns ju på mina kollegor hur man lätt blir med mycket resor och gott i tjänsten..