Träningsnördar - här samlas vi!
Symbicort = pulmicort + bricanyl. Inget annat. Mam behöver bara en inhalator ist för två. Den.är asdyr. Men smidig.
Symbicort = pulmicort + bricanyl. Inget annat. Mam behöver bara en inhalator ist för två. Den.är asdyr. Men smidig.
Där ser man!
Ja fick inte ha det så (haft tidigar) för det blev samesame enl läkaren. Jag tyckte det funkade bättre m symbicort än bricanyl. Eller kunde ta mindre vb bricanyl.
Jag har äntligen kommit igång att träna igen. Symbicort har varit fantastiskt! Har gjort ett par pass och är så mör att jag knappt kan gå.
Har den nån större betydelse om man kör en annan övning i pauserna istället för vila om man ser till att det är olika muskelgrupper? På grund av tidsbrist fick jag köra så idag och jag tycker det är både skönare och roligare...hatar de där jäkla pauserna.
Fast ser ni vad jag skrev? Jag har tränat! ...eller jag har två övningar kvar, det fick bli en paus ändå för att få ihop det.
Jag räknar ju kalorier för att se till att jag äter tillräckligt, och tillräckligt mycket protein. Jag blir snarare förvånad över hur mycket man kan äta... Ikväll åt jag ett halvt paket glass med 1 dl hemgjord chokladsås (på vispgrädde) och marshmallows för att komma upp i mina kalorier.