Träningsnördar - här samlas vi!
En egen. Not bad!
Och jag har gymmat. Saknar löpningen men gick ok iaf
En egen. Not bad!
Och jag har gymmat. Saknar löpningen men gick ok iaf
Spinning idag!
Ingen viktökning på tre veckor! När det svalkade av lite kissade jag ut kilon. Skönt har gått upp dubbelt mot önskat ändå. Idag blir det spinning och smörja kedjan på min cykel, börjar jobba på måndag.. tänker cykla ett tag till om det går. V 24 påbörjas nu i helgen.
Ett styrkepass i veckan. Räknas ullared som träning ? Det känded så.... med man och barn
Yoga på hög nivå! Ikällaren där finns rätt mkt fitnessprylar. Ska kolla det nästa gång ngt som kan vara aktuellt efter fl kanske. Bandyset för barn två klubbor och boll 30kr. Jättebra för familjen! Vi har stor klubba så trädgårdslek igår gjorde av med mer än bara solstolssitt..
Mot gymmet!
Det kändes lite så. Åh andra sidan har familjen strumpor underbyxor ungen regnkläder vinterjacka mössor etc. Och! Maken hittade kanonfina träningdkläder. Han är nöjd efter test. Även bra träningsstrumpor.
Så en jobbig men rolig dag mot många på stan..
Även julklappar till grabben.dyrt som fn i kassan men jfr med att handla hemma -pemag över till årskort på gymmet.
Gymmet. Orkar verkligen inte mycket längre. Men försöker underhålla muskelmassan så gått det går!
Nej.
På sko bo? Lämna tbx! Dom säljer väl salemon?
Gubben ö
Är nöjd med sina kläder och strumpor därifrån.
Jobb imorgon. Köpt gel sadel till min cykel. Måste leta upp regnkläderna. Sommaren är slut. .
Ska snart till Grekland. Sen jobbsr jag fem veckor till. Därpå två år hemma..
Var i sydamerika? Gillar rio.