Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Du som har kontakter. . Förlossning på måndag vore bra. Fsk öppnar kl 6:15 så lämning efter det. Klart till lunch? U talk to thevman upstairs! Jag har ingen vidare relation till honom.

Träningsvärk i benen!

Cykelteknik som en hjulbent apa just nu. Magen hänger lågt ner och få åker ju knäna ut. Måstr sitta rätt upprätt för stt få plats. 18kg+ och tre veckor kvar. Rent ister, lär få göra något efter nyåret om det ska bli en halvmara i oktober -14.

puls som en pårökt snigel på passet igår. Men jag vsr där! Blodsockerfall efteråt. Mkt obehagligt. Skakig och konstig. Tur dom säljer energibarer på gymmet.

Sa jsg att folk kollar som om man vore ett ufo när man kliver (vaggar) in på spinningen? Vet inte hur öäbge till det går köra men nästa vecka vill jag göra ett spinning pass ett vattegympa och två gympass.

Wilowa skrev 2013-11-15 20:34:07 följande:
    Känner mig nästan helt frisk efter kiropraktorbesöket idag. På måndag börjar jag äntligen jobba igen, men bara på halvtid till att börja med.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

När man får blåsor i händerna tex.

Familjenärlivet skrev 2013-11-17 23:18:27 följande:
    Har sett att en del använder handskar vid styrketräning. När är det bra?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Men Wilowa! Skulle du inte snacka med Herr Gud?

Vattengympa (vattenstyrka) idag. Lusten är på minus. Vill bara sova. Men men piggnar nog till sen

• MissKaos

Lycka till idag!

Gymmet blev det. Vattengympan vsr full. Ett bra pass kommer kännas imorgon

Wilowa skrev 2013-11-18 09:40:35 följande:
    Haha! Tror inte att det var han som lyssnade på mig, utan en annan gud.

Idag ska jag jobba för första gången på elva veckor. Det är blandade känslor...det ska bli jättekul att komma tillbaka och framförallt träffa alla barnen, men jag är inte helt bra än så jag är lite orolig att jag inte ska klara av det.

• MissKaos

Kolhydrater gör dig mindre mätt. Mellanmål.

Magen ja.. glöm inte att börja innftån med bäckenbotten. Kör sen tex plankan utmaningen riktiga knäböjj tar fint på magen med! Och trx.

Moondance skrev 2013-11-18 20:37:44 följande:
    Här vill jag vara med :)

Tränar på gym några dagar i veckan och har nu gjort det i 3 månader. Började då med lätta vikter då jag var relativt klen. Nu har jag kommit upp i säker 3 dubbelt :) Vägde ca 65 kg när jag starta och är nere i 61kg. Har förlorat säkert 2 kup-storlekar och ett par storlekar i byxor. Och byggt upp lite fina muskler som börjar synas.

Mitt mål är inte att gå ner i vikt utan att bygga muskler och förbränna det fördömda fettet som sitter i överflöd på min kropp. Det verkar funka iaf.

Men jag har magen som mitt stora problemområden. Efter att jag fick barn för 4 år sen så blev min mage som en trafikolycka ^^ Lös hud och för mycket fett. Jag är medveten om att man inte kan punktförbränna så man får gå den långa vägen, alltså kämpa med träning och kost. Fast jag tycker inte mig känna så stor förändring än på magen. (Kan ju bero på att jag tittar på den varje dag) ^^

Som jag förstår det så finns här några i denna tråden som verkar bra på träning och kost. Jag har problem med att få i mig tillräckligt med kalorier per dag (ligger i snitt på 1500-1800 kalorier) Känner mig aldrig speciellt hungrig. Vad är bra att äta och som innehållet bra/mycket kalorier?

Kan tillägga att jag äter kvarg, ägg, kött och keso varje dag. 250gr kvarg gör mig extremt mätt.

• MissKaos

Hett tips:

Gör onte som jag.. röjt ur två garderober. Gick iväg på dpinning. Burit dom fär garderoberna mellan två rum med hjälp men släpadr skiten på ryggen. Städat i gareerobetna i klädkammaren där dom stodvinnan. Fyllt garderoberna med det som ska vara i dom. Flyttat på en säng.

Ja, ni fattar. Hur som. Fogarna typ protesterar nu. Vilt. 16dgr till bf. Väntar nu inredning till klädkammaren. Måste då rivas resterande inrrfning därinne. Tjohoo. Makrn ska montera upp nya.

Mer motion än vad som var bra idag...

• MissKaos

Springa är jättekul. Inte sista 5km på en halvmara då. Eller på ett mil lopp. Då vill man ju bara spy.

På väg till gymmet. Sen lunch sen fixa sista julklapparna sen bm.

Och i em kommer inredning till klädkammaren och gubbens rygg har kollapsat. .

• MissKaos

Av sex med *vet*

Scratchy skrev 2013-11-21 16:10:55 följande:
    Bålen kan bli stor av väldigt mycket öl också. Det var mest så jag menade.

• MissKaos

Imorgon spinning!

• MissKaos

Dom har gott om handdukar! Och så ska man koka vatten va? *sett på film*

Åt ca 1/2kg choklad igår så jag är kolhydratladdad för pass iaf.

Tessou skrev 2013-11-24 08:55:35 följande:
    Du kommer säkerligen föda på gymmet, din galning...

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!