Träningsnördar - här samlas vi!
Nu är det mysigt i soffan. Men när ljuset återvänder ksn jsg löpträna igen!
Nu är det mysigt i soffan. Men när ljuset återvänder ksn jsg löpträna igen!
Spinning löpning aerobix
Efter min förra kotte så fick jag en ganska ok core med iaf lite synliga magmuskler. Hur jag gjorde?
Började lätt, bestämde mig för att "så här äter jag" och sen gjorde jag det. Oavsett vad andra tyckte! Fick höra div men det skiter jag i. Började med promenader och att tänka core.. Spinning och yoga körde jag mkt. Ett tag Yoga VARJE dag solhälsningar och de första bitarna i ashtanga. Sen när jag kunde började jag springa. Såg sen till att integrera vardagsmotion varje dag för lågintesiv förbränning (tränar kapilära nätet fint) cykel till/fr jobbet. Ändrade sen min träninsrutin efter hand, löpning tar bra på magen men kräver även core för att fungera. Körde skivstång på friskis och HIT, box varierat. och sprang sprang sprang. Gym med mmkt TRX med.
Börja med något. Utvärdera, anpassa! Kost motion vila. Går inte fuska med något!
Snart blir det att börja om med träningen ska sluta blöda etc först. Barnvagnspormenader och lättare core hemma lir steg ett!
...och ja visst är hon söt? Tycker ju jag. Skynklig är hon och tilltryckt efter fl. Och de det sötaste sp, finns..
Så. En vecka är min bebis nu och jag är sugen på att börja träna.. HAr gått runt kvarteret idag. Samt börjat med knip och dra in magen. KÄnns magert men någonstans får man ju börja! Ska nu försöka mig på en kortare barnvagnspromenad/dag hade jag tänkt. Vågar min inte på ngt mer förrsen efter efterkontrollen. Dessutom drar det i brodyren om man rör sig för mkt.
75 idag. Hej viktras.