Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

cosinus skrev 2013-11-24 14:20:10 följande:

Hahaha, när jag väntade första barnet så var det en man som enbart pratade grekiska som fick gymägaren (också grek) att prata med mig och få mig att dyrt och heligt lova att inte göra benböj för han var helt säkert på att vattnet skulle gå och ungen födas då.

Jag var snäll och lovade, ben stod ändå inte på programmet :) Tror jag var i v 40+1 då så jag var hyggligt rund och den stackars mannen var helt förstörd, han hade aldrig sett en gravid kvinna träna förr :)

*adg*
    Här tycker alla antingen att det är "duktigt" att träna alt väldigt vettigt. Fick gratisråd av en PT på gymmet ,inriktad mot just gravida och nyblivna mammor. Han höll med om att det vart väligt vettigt att fortsätta så länge det bara går... sen blir det ju det det blir. Inga stora grejer.

KAN VATTNEN GÅ AV KNÄBÖJ? Vilken vikt? *planerar om träningen*    

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2013-11-24 15:40:49 följande:
    När jag väntade mitt första barn hade jag en kollega som blev hysterisk så fort som jag hade händerna över huvudet.. Inte helt lätt att jobba som lärare ihop med henne eftersom det innebar att jag inte kunde skriva på whiteboarden. Om du gör knäböj samtidigt som du lyfter händerna över huvudet så borde du få bra effekt. Sedan när du kommer hem så kan du passa på att putsa fönster med. Nu har du ju inte länge kvar, så nu är det bara att köra.

Putsa föster?? JAG?? No way!Det är makens jobb.. 14 dgr kvar till bf så max en månad då...
    Väntar levrans av ELFA grejer i veckan, kanske kan det hända ngt när jag börjar röja i grejerna i klädkammaren? OM inte annat så av ångest över hur mkt skit vi har?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fy vet en tjej som instruerade veckan efter. Jsg väntar till efter efterkontroll med allt utom promenad.

• MissKaos

FULLT på vattengympan imorgon. Får bli ett gympass.

Ska slappa sen. Kolla Cityakuten.  

• MissKaos

Imorgon träning. Gym eller spinning det är frågan det.

Imorgon kommer även inredningen till klädkammaren! Underbart vet vad som gäller de närmsta dagarna mao!

• MissKaos

Ok

Klädkammaren är nog inte så spännande. . Men vi har byggt om delat av ett vardagsrum. Så nu har vi tre sovrum ett ordentligt vardagsrum och ett litet krypin med kontorshörn..

Tessou skrev 2013-11-26 06:34:55 följande:
    Åh, jag vill också inreda.. men har (minst) ett rum för lite... Visa bilder sen!!

• MissKaos

Spinning activio korta intevaller. Gött!

• MissKaos

Efter passet idag insåg jag att mitt puslband hade haft kassa batterier. Fattade inte varför jag hade ås j-a låg puls! Men när passet var slut och pulsen droppade till 47 fattade jag

• MissKaos
    Wilowa skrev 2013-11-26 18:02:05 följande:
    Ja 47 är väl lite väl lågt! Tur att det fanns en teknisk orsak och inte fysisk.

Vältränad.. Låg vilopuls.. Jag och Gunde Svan!! Satt på cykeln och stretchade när den droppade. Då fattade jag
  • MissKaos

Jag är osocial under passet. Skiter i vad folk tycker och gör mitt ändå. .

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!