Träningsnördar - här samlas vi!
Tidig lunch sen spinning!
Dammsugit här. Svettigt..
Tidig lunch sen spinning!
Dammsugit här. Svettigt..
Seg och trött. Vädrets fel. Grått och trist..
Imorgon blir det iaf vattengympa. Tråkitt men nyttigt. Magen är nu så långt ner att den är ivägen vid spinning. 36+0 imorgon.
När får man börja springa efter fl? Någon som vet?
Jag brukar köpa ngt som heter quark på lidl. Det är yoghurt oxh kesella blandat i portförp. Blandar det med bär (tinar i micron) i med en banan. Har jag löpt före frykost görna lire russin i med Till en äggknäcke och kaffe. Lite fullkornsflingor i och evt lite frön så bör du vara hemma. Detta är ju frukost och återhämtningsmål så lite bra fetter glr ju inget (finns både i ägget och i tex linfrön pumpakärnor solrosfrön)
Efter första promereade jag ngn dag efter runt kvarteret och började m spinning och bodybalance efter efterkontrollen. Togvtid m löpningen just. Längtar bara ut nu.. lär väl vara skitjobbigt att komma igång ordentligt sen. Ffa att inte öka flr snabbt.
Jag tror vi generellt måste våga skita i alla sk "exprter" och lyssna på våra egna kroppar.
Jag gör fel enl många experter mår bäst av min egen konstiga kost och enl många förhård träning..
(Sen har jag fått höra att folk vill ha min kropp och energi när jag tränar och äter på mitt sätt... konstigt..)
..och därmed inte sagt att man ska dissa allt. Men vara kritisk och våga testa! För mig funkar tex mindre kolhydrater och mindre fetter bra. Många är dom som säger att jag borde äta mer kolhydrater för det "ska" man när man kör mkt cardio. Och många tyckrr att lchf är vägen. Inget av det fungerar för mig. Jag mår bäst av mkt fisk mkt bär/grönsaker och lite kolhydrater och bra fetter. Inte för mkt fibrer. Då spårar min mage ur. Därtill mkt cardio och styrketräning med förhållandevis många reps och gärna hit eller boxträning ibland.
Sen måste jag göra saker jag blir glad av. Annars blir inget bra!
Gymmet idag. Kortpass pga tidsnöd.
Spinning imorgon så iaf 4pass denna veckan!
Snarare mer... tränar du mkt och äter bra har du väl ngn dag du unnat dig lite? Eller ja för mig samanfaller det oftast inte. Brukat ha violodag onsda och då blir det ungefär som vanligt. Är det dubbla löppass på torsd så planering därefter. Ska första köras på noll kolhydratet då kan man ju inte äta kolhydrater på kvällen.
Fredag fikar vi alltid hemma. Då blir det tex donuts eller winerbröd el dyl. Och vin till middagen. Även där beroende på lördsgens pass anpassning. Långlöp körs inte bakis.. och fel mat kan ge ränneskita under passet
Godis på lördagar! Och vin. Söndagen brukar vara ngt gympass på em eller skivstång så det är inte så känsligt.
Härligt gud är här@
Härligt! Kul att ändra lite
På väg till spunning och imorgon ååstår min app att det är 21dgr kvar till bebisen kommervut. Vi måste flytta runt garderob och bygga hyllsystem i klädkammaren. Tur man ibte är helt muskel lös. Då hade det inte gått. Fasy grannen kanske får hjälpa till med garderoberna...