Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Beror på vad du vill göra.. hur fl är etc etc.

Mitt bästa rips: köp olga rönnbergs bok träning för nyblivna mammor och läs redan nu!

Efter ettan instruerade jag spinning efter 8v der var för tidigt. Nu med tvåan korta promenader pga skitväder från ngn v efter fl. Mammababy pass på friskis när hon var fem v. Sists passet före fl 3/12 bf7/12 fl 21/12 höll igång länge mao. Men kroppen är åå noll efteråt så räkna med att börja på låg nivå.

På väg till friskis! Mammacore

Eleonor86 skrev 2014-03-20 09:26:22 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag har din energi när min bebis kommer! Tränar 4-5 ggr i veckan nu, v.31, och hoppas jag kan fortsätta tills det är dags... Hur lång tid efter förlossningen kunde du börja träna igen? *stressad*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tack

Sorbus skrev 2014-03-20 19:09:59 följande:
    (eller så står det "bra med andra ord", trodde jag)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ny yoga form.

Scratchy skrev 2014-03-20 18:52:04 följande:
    Vem eller vad är bea mao?

• MissKaos

Amma o skriva samtidigt. Japp.

• MissKaos

Vad är mountain climbers?

Kompletterat mammacoren på friskis och promenaden med plankor och bicepscurl och axelpress. Missade några set biceps/axel på passet. Bra med lite hantlar och grejer hemma.

Nu sova! Promenad olgas pass samt skaffa tårta (maken fyller år) och choklad (tårta inte min grej) på programmet imorgon.

• MissKaos

Aha. Den är ju grymt bra.

Kört den som intervall.

k girl skrev 2014-03-20 21:42:20 följande:
    Man står i planka och typ joggar på stället med knän fram under magen.

• MissKaos

Hade en bra fl. Var inte ens på bb. Åkte hem direkt.

Eleonor86 skrev 2014-03-21 06:37:08 följande:
    Tack för tipset! :)

• MissKaos

Massa viktminskning?

Du är mkt thightare nu. Bra gjort

Maria1982 skrev 2014-03-22 09:02:37 följande:
    Fyra veckor mellan dessa bilder, precis i början av min idiotsatsning på träning.

• MissKaos

2,5km i spåret och plankor.

• MissKaos

2,5km i spåret och plankor.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!