Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Hmm min kost brukar ju sköta sig själv typ. Nu hemma fl måstr nog ta tag i det. Åter till den vanliga kosten sas. Borde väl gå ner mina sista gravkilon då. Men måste ju öka muskelmassa med o lättare göra det mullig. Har fastnat nu sen påsk gick ner i vikt stadigt frsm tills dess.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Allt är påskens fel! Religion *muttrar*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

4.2 km i kuperad terräng.
    det går frammåt om än långsamt!
    imorgon styrka cirkelträning härhemma, samt trór jag backintervaller med barnvagn!

• MissKaos

Kört olgas pass idag. Bytt upp mig en nivå. Kul m nya övningar! Imorgon gymmet. Tunga basövningar typ. Vi ska få 27+..ät nog knäpp som ser fram emot knäböj och ryck (portföljlyft)

• MissKaos

Gick en rejäl promenad med. Känns tyvärr i fötterna

• MissKaos

Ta det försiktigt! //hon med hälsporre

kerforsgren skrev 2014-05-21 23:17:17 följande:
    Efter mitt tränigspass med PT:en i måndags har jag fått träningsvärk i fötterna ?? Haha, det var verkligen något nytt... Gick en lite snabbare promenad nyss och visserligen försvinner "smärtan" efter ett tag, men det är lite smått obehagligt!

Knäböj

marklyft

bröstpress

ryck

Planka m knäindrag på boll

och lite annat i samma stil trx övningar etc. Högt tempo 60min och tränigsvärken började kpmma i bilen hem..
  • MissKaos

Min bebis blev pigg av bad i handfatet..

[quote=73291980][quotem-nick]Wilowa skrev 2014-05-22 17:16:02 följande:[/quote-nick]Sitter och funderar på hur jag ska klara att träna i ett varmt hus efter en arbetsdag på en stekhet gård. Känner mig lätt överhettad redan.[/quote]

• MissKaos

Testa? Gör nog familjen glad om inte annars

Wilowa skrev 2014-05-22 19:41:56 följande:
    Du tycker alltså att jag ska bada i handfatet? Det får bli träning imorgon istället, får nog leta reda på vår portabla ac först.

• MissKaos

Omöjligt att svara på.. gå till ditt gym få ett styrkeprogram där nämn att du vill springa. Börja med det och löp när du är stark nog i core etc! Kost träning vila är en triad helt beroende av varandra.

mät dig innan du startat ( tex på apoteket billigt..) o mät sen om igen eftet tx en månad

Kan du något om kostlära?

Alvolina skrev 2014-05-23 21:42:45 följande:
    Skulle bli väldigt glad om någon ville svara mig. Jag är en normal tjej, smal, men lider lite av min otränade kropp. Har lagt på mig något extra kg som jag skulle vilja bli av med också. Tränar ingenting idag. Min fråga är : Om jag löptränar 3 ggr i veckan, lite styrka på det och försöker tänka på vad jag äter. Kommer jag då att se resultat?

• MissKaos

4,2km sprungna och sen styrkan från olgas bok. Börjar vara mer axlar armar etc i programmet känns kul. Nu kör jag som cirkel. Går ner men väääldigt långsamt o bra är nog det kroppen är sig inte riktigt lik i formen. Får åå mig mina löpkläder alltid något!

Nu. Glass!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!