Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Hörrni! Jag vill ju bygga lite men oxå krympa klart efyer grav. Pausat viktminskningen över sommaren men kör två tunga pass i gymmet/v och lyfter märkbart tyngre. Löper ju mest detr ju min grej.. men lite muskler behövs. Tror ni detta är smart?

Knäckt mulen idag. 30grader varmt. Tog 65min.. men ändå!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag har ökat muskelmassa under def men det kräver.. ammar ju med! Och får inte sova..

Låter som ett gött pass k!

Jag körde chins igår. Ta på deo idag gjorde ont

mulen jag skrev om ska vara Milen!!

Michael long timr noo see!välkommen tbx å sammatill Scratcy!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Styrka i trädgården. Plockat fram Olgas bok igen. Del 3. Mountainclimbers funkar varje gång tror nog gå upp på en bänk med vikter med gör der. Och arnoldspressar mm. Kommer svida imorgon.

• MissKaos

10×100meter backintervaller. Gick sådär, men xtra lång ståvila och lägre tempo så är det genomfört!!

• MissKaos

Gymmet ifag. Fick veta hur jag borde trän av en snubbe.

*hatar folk ibland*

• MissKaos

Oh well! Hittade även en bra blogg om träning

• MissKaos
    ander25k skrev 2014-07-26 05:38:53 följande:

Körde ryckböj igår, fått en härlig stel muskel efter det, känns inte skönt i skulden just nu, får åka till gymmet och försöka mjuka upp den lite.

Tummen upp!!
  • MissKaos

6,5km 41min. I strålande sol 30+ ocj med knäböj gjorda igår. Känna ok. Lite mage på em. Nu trött.. tänk om bebisen kunde börja sova gott i SIN säng. Nåja. Gossig hon. Men varm..

• MissKaos

8km löpta i berg med tejpade fötter. Känns bra men tunga ben pga styrketräning igår.

fick föresten en lektion av en anubbe i gymmet hut jag borde träna. Oh well. Han var snygg, men hade varit snyggare tyst om vi säger så...

Glädjande nog kommer jag i en favvokjol igen. Före sommaren(slutet av maj tror jag) fattades minst 2-3cm för att ens knäppa. Sitter inte perfekt men det går! -0,00 kg så ngt händer uppenbarligen av styrkan jag kör.

• MissKaos

Så. Ett bra styrkepass härhemma! Vila imorgon och känneratt det behövs! Skickar i mig mer protein ich mindre glass. Började genast gå ner i vikt. -0,6 denna v.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!