Inlägg från: Margaux |Visa alla inlägg
  • Margaux

Träningsnördar - här samlas vi!

K grrl skrev 2016-02-29 19:53:54 följande:
    Det var därför jag började kaloriräkna, för att få i mig tillräckligt för att utvecklas bättre. Bökigt i början men man lär sig fort. Jag underäter om jag inte håller koll.
    även om jag räknade så är jag osäker på hur många kalorier jag behöver...
  • Margaux
    K grrl skrev 2016-02-29 20:48:10 följande:
    Man kan börja räkna i 1-2 veckor, räkna ut ett medel och korrigera. Jag korrigerar i 200 kcal-intervaller och kollar tendens efter två veckor.
    Smart! Om jag inte börjar gå upp igen snart så ska jag prova!
  • Margaux

Idag tog jag barna med på Sats och Crosstraining igen. I morgon är det wod och kanske 16.1 men scaled...

Gjorde quinoapannkakor med kokos idag. Blev rätt goda men inget av barna gillade dem.... Så då var vi lika långt! Klart att glutenfria, mjölkfria och sockerfria inte låter överdrivet barnvänligt.... Med chia apelsin sylt! Nyttigt.com

• Margaux

Hon ligger tvåa.... Supercoolt. Och Kristin Holte från Crossfit Oslo ligger 4 med 317. Starka tjejer!

• Margaux

Jag diggar Samatha Briggs. Visste du att hon brukade jobba på pub och vara rätt överviktig? Såg en dokumentär om henne.... Sjukt cool tjej som verkligen tog tag i sig själv! Av tjejerna är det ju 3 skandinaver på topp 10. Det är coolt! 
    Kanske högre konkurrens bland männen.. vet inte!

• Margaux
    Studentpappa skrev 2016-03-01 13:24:30 följande:

Hon blir även trea i Sverige i dagsläget med det resultatet. 

Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
    Är inte registreringen stängd nu för 16.1?
  • Margaux

Min son var sjuk idag så istället för lunch wod blev det hem och ta över vab. Körde ett online pass från sats.no som gick i äkta hopp och sprätt anda. Blev väl inte väldans mycket mer vältränad men iaf inte tjockare....

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!