Träningsnördar - här samlas vi!
26.
1km rodd
4 Rounds for time
10 Dead lifts 50 kg
10 t2b
8,27
Dead lift
3*60
3*65
26.
1km rodd
4 Rounds for time
10 Dead lifts 50 kg
10 t2b
8,27
Dead lift
3*60
3*65
27.
A. Hand stand pushup progression
B. Amrap 12 min
12 Box jumps
6 Thrusters(KB swing 20kg)
6 Burpees
7+ 12
Jag var tvungen att skalera eftersom jag har inflammation i axeln så det blev KB istället för Thrusters.
Sömnen är knas och har varit det minst sedan Åre för mer än en månad sedan. Ungarna har varit sjuka om vartannat och sovit superdålig, nu har yngsta lunginflammation och sover max halva nätterna och hostar och skriker resten.
Jag har bokat träning i Luleå på måndag och funderar på att vila tills dess och har inte tränat på hela veckan typ, jag tror inte det ger särskilt mycket när man är för trött ändå.
28.
13min amrap
16.4 scaled
55 deadlift 45kg
55 wallballs
55 pushups hand release
55 kcal row
Hade bara 1 min till sista....
egentligen skulle det vara rodd innan pushups men vi har inte nog maskiner och sedan jag inte är reglad i Open så fick jag ändra mitt program.... Men det var lika bra tror jag...
reglad= reggad
Idag är inte en god dag för mina lår..... Ouch..... Så då är frågan: Snabbaste restitutionen? Varm dusch plus massage? Vila? Träna och töja?
Var på Apoteket och frågade om liniment... Inget!
Googlade Linnex när jag kom hem och det säljs tydligen på tidigare nämnt apotek. Frustration!!
Hoppas det är bättre i morgon, jag hoppas kunna träna. Nu kan jag ju knappt gå...
Studentpappa, varför köper ni inte en med ball? Är de väldigt dyra eller?