Träningsnördar - här samlas vi!
instagram.com/p/YDlwjEl4Ne/
Sitter i solen med grillen tänd bredvid mig och njuter efter att ha avslutat en lång och härlig slalomsäsong! Jätteskönt med vår, men jag kommer sakna slalomen. Nu ska vi bara äta och sedan ska vi riva förtältet och packa ihop oss för hemfärd imorgon. Jag längtar redan tills vi kan köra upp vagnen hit nästa höst igen...fast gissa vart barnen vill åka på semester i sommar? Jo hit och testa att cykla nedför fjället!
Nu börjar jag bli less! I slutet av januari fick jag problem med mina bihålor och först nu börjar det bli såpass bra att jag klarar mig utan medicin. Ja då drar sonen hem streptokocker som nu min kropp kämpar mot för allt den är värd. Jag har haft lindriga symtom i över en vecka, men inte tillräckligt för penicillin, bra egentligen men jag är trött på att aldrig få vara helt frisk. Nu är vintern tyvärr slut och jag vill kunna träna mer än yoga...ja inte ens yogan funkar nu eftersom jag har en låsning i ryggen som jag inte hinner till kiropraktorn med, jag är mitt i värsta utvecklingssamtalsperioden just nu. Jaja det är vår och om man bortser från detta så är allt bra...eller nåt.
Igår var jag till kiropraktorn och jag tror jag var en enda stor låsning. Jag har känt att nåt varit fel sedan vi kom hem från vår sälenvistelse över påsk, men inte haft tid att göra nåt åt det. Så skönt nu efteråt även om det inte blev helt bra, jag ska tillbaka en gång till den här veckan. Min kropp gillade inte riktigt att åka svarta backar en hel dag. Fast nu känns det möjligt att börja träna inför nästa säsong...