Träningsnördar - här samlas vi!
![](http://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Effektiva kiropraktorbesök nu i veckan, jag har gått ner mer än två kilo! Nu hoppas jag att kroppen snart kommer kännas bättre, men just nu har jag mest ont även om det känns att behandlingen hjälpt...inte bara bra med skidåkning, men kul var det!
Nu blir jag galen på riktigt! Spyr på alla sjukdomar! ...eller det ska jag kanske inte säga för det är väl vad jag bokstavligt snart kommer att göra, vabbar med en magsjuk dotter och min mage känns inte helt hundra den heller. Jag var så sugen på att börja träna ordentligt när vi avslutade slalomsäsongen, men jag får ju aldrig chansen.
MissKaos: Du kanske ska lyssna på kroppen och låta den vila? Visst du tappar kondition, men med din envishet och träningslust har du alla möjligheter att ta igen detta efter graviditeten. Jag menar inte att du ska sluta träna, men kanske mer satsa på styrketräning som hjälper kroppen med den extra påfrestning som en graviditet innebär. Vattengymnastik är skönt när magen börjar bli tung och det finns ju speciella grupper för gravida.