Inlägg från: Margaux |Visa alla inlägg
  • Margaux

Träningsnördar - här samlas vi!

K grrl skrev 2017-05-26 21:15:17 följande:

Wohoo! Knäböj 10 x 3 65 kg idag - min kroppsvikt. GÖTT.

Avslutade passet med en kvarts intervaller på löpband med maxlutning. Det kändes också jäkligt bra.

Skönt att du är tillbaka så det blir lite mer liv här.
  • Margaux
    Studentpappa skrev 2017-05-27 06:52:26 följande:
    är inte det en del core träning att köra på en sån?
  • Margaux

Vila i mer än en vecka pga envis förkylning/sjukdom. Hoppas hoppas hoppas kunna träna i morgon. Då markerar jag 9 dagar utan träning.

• Margaux
    Studentpappa skrev 2017-06-03 20:57:48 följande:
    Kristin Holte är ju glödhet på regionals!
    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
    Jag vet!!!! #lycka
  • Margaux
    Studentpappa skrev 2017-06-05 13:58:05 följande:

Pass 62

21-15-9 av Enhandssnatch 24kg kb, strikta ring-pullups.

Jag blev trött wod-formen är sådär.. Tråkigt för Lukas Högberg att bli 6:a och missa games, jag lider lite med honom. För ett proffs är det väl lite som att mista jobbet antar jag. Dom gör ju inget annat än att träna mot games.

Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
    Helt sjuk grupp Meridian... så har de 5 från Kalifornien.... de borde göra om reglerna!
  • Margaux

Jag gick på Crosstraining i dag på Sats och det var 10 dagar sedan sista träning. Var tvungen att dra ned på Thrusters eftersom hjärtat inte helt hängde med.... hoppas forman känns bättre i morgon!

• Margaux

En vecka till utan Crossfit. Huffamig.
    Var på träning tisdag och idag så helt hopplöst är det inte men har nya wod & done grips som jag vill testa....

• Margaux
    Dunderochbrak skrev 2017-06-10 09:03:52 följande:

Halloj! Hur är läget alla träningsnördar? Ny här :)

Har inte läst igenom hela tråden av uppenbara skäl :p men har en fråga angående kosten.

Ni som tränar mycket, vad kör ni för slags kost? Kör ni på diet? Fettsnålt? LCHF? Ja, vad kör ni helt enkelt och hur tycker ni det funkar socialt sett? Är det lätt att vara social trots era "matvanor"? :) 

Vet inte om jag kvalificerar till tränar "mycket" men brukar ligga på 4 tränings dagar och relativt mycket vanlig rörelse i jobb och vardag. Jag äter relativt normalt men något mer protein. Väljer bort endel snabba kolhydrater och i stort sett alla "tomma" kalorier. Undantaget är väl kanske födelsedagar etc då jag gärna äter tårta och bullar. Gör endel sötsaker men då oftast paleo, är inte rädd för kalorier men försöker att vara snäll med kroppen.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!