Träningsnördar - här samlas vi!
Wohoo! Knäböj 10 x 3 65 kg idag - min kroppsvikt. GÖTT.
Avslutade passet med en kvarts intervaller på löpband med maxlutning. Det kändes också jäkligt bra.
Wohoo! Knäböj 10 x 3 65 kg idag - min kroppsvikt. GÖTT.
Avslutade passet med en kvarts intervaller på löpband med maxlutning. Det kändes också jäkligt bra.
Jag var på B&B idag igen med fokus på "Build". Tunga vikter och 30sek intervaller.
Vila i mer än en vecka pga envis förkylning/sjukdom. Hoppas hoppas hoppas kunna träna i morgon. Då markerar jag 9 dagar utan träning.
Pass 62
21-15-9 av Enhandssnatch 24kg kb, strikta ring-pullups.
Jag blev trött wod-formen är sådär.. Tråkigt för Lukas Högberg att bli 6:a och missa games, jag lider lite med honom. För ett proffs är det väl lite som att mista jobbet antar jag. Dom gör ju inget annat än att träna mot games.
Jag gick på Crosstraining i dag på Sats och det var 10 dagar sedan sista träning. Var tvungen att dra ned på Thrusters eftersom hjärtat inte helt hängde med.... hoppas forman känns bättre i morgon!
Och naturligtvis SJUKT stolt över Kristin Holte från Crossfit Oslo som vann!!
En vecka till utan Crossfit. Huffamig.
Var på träning tisdag och idag så helt hopplöst är det inte men har nya wod & done grips som jag vill testa....
Halloj! Hur är läget alla träningsnördar? Ny här :)
Har inte läst igenom hela tråden av uppenbara skäl :p men har en fråga angående kosten.
Ni som tränar mycket, vad kör ni för slags kost? Kör ni på diet? Fettsnålt? LCHF? Ja, vad kör ni helt enkelt och hur tycker ni det funkar socialt sett? Är det lätt att vara social trots era "matvanor"? :)