Träningsnördar - här samlas vi!
Som min dotter sa några månader efter fjärde barnets födelse "men mamma, om det nu ändå inte ska bli några fler småsyskon, varför är då inte din mage platt igen"
Som min dotter sa några månader efter fjärde barnets födelse "men mamma, om det nu ändå inte ska bli några fler småsyskon, varför är då inte din mage platt igen"
Sprungit en mil under 52 minuter! Platt och enbart asfalt men ändå väldigt bra för att vara mig. Ikväll är jag riktigt nöjd med mig själv!!!!
Min plan när jag gick ut var att försöka klara mig under 55, så det var ju klart bättre. :D
Den deprimerade sanningen 7mån efter bebis.
Råkade gå till gymmet idag. Blev ett bra pass.
Hur mycket sover ni per dygn? Jag har inte kunnat sova alls pga att det är varmt när man går och lägger sig och jättekallt på morgonen så man vaknar för tidigt och det gör att jag inte har någon energi i kroppen.
Hallååååå? Är der bara jag som tränar eller? 6 set knäböj idag. 3lättare röva t marken sen 3tunga t 90grader. Kört trisets hunnit mkt på lon timma. Börjar tillsist synas. Ja alltdå lång väg kvar men inte så många kilon.
gått loss på nya träningskkäder!
Vilodag. Stel trött o öm.
stora har fått löss. Jag dör. Måste luskamma imorgon. Alla. Mitt hår är tjockt och axellångt. Kul. Gymmet med.Första. Ebdorfinkick annars går det nog inte..
Som sagt better Bodies blir genomskinliga även på normalviktiga. Jag är djäkligt noga med hur jag sätter på mina så jag får med så mycket tyg som möjligt till rumpan :)
Men det är ju inte som bilden direkt :) men rätt övning och rätt belysning så kan man ana vad som finns eller inte finns under.
Har ett par tights från peak som är lika illa, bägge glansiga.
Har ett par rönish som är matta, djäkligt osköna då de är så pass stumma att de rör sig i midjan om jag böjer mig men de är def inte genomskinliga.
Skins verkar vara idiotsäkra som sagts ovan. Äger inga själv dock.
Och ja, många tränar i string för troskanter under tights är ingen vacker syn de heller :)
Ja djäklar vad snö det kommit även här och idag har det dessutom blåst som satan och därmed drivit ihop.
Men skottade balkongen på fm som var helt full av snö. Klättrade upp via en soptunna jag släpat fram för någon stege var inte rimligt enkel att få tag i. Sen var det bara att hoppa ner när jag var kvar. Sjönk ner till bröst-höjd :)
I torsdags när det kommit som mest snö tog det mig nästan en timme med grannens snösläde innan jag hittade igen vår översnöade snösläde :)
Tror bestämt det är dags byta om och ta ytterligare ett snöpass! Börjar lite, lite hata det eviga snöandet. Vill ha -5 och sol och vindstilla!
Var bor ni någonstans egentligen?
Jag körde också toughest igår med typ samma tid. Två straffrundor och sjukt kall efteråt.
Hade jag inte väntat 20 min på en lian hade tiden blivit klart mer rättvisande men har man väl tagit alla hinder så långt så kändes det fånigt att inte prova.
Landningen från lianerna var ju synnerligen lerig vilket gjorde att jag tappade greppet med halkiga händer/handskar på en av de sista ringarna hindret efter och där fick man sig ju en trevlig simtur på köpet när man misslyckades. Sista hindret var jag också chanslös på men sjukt nöjd över mig själv då jag vågade dragon back hindret. Det tyckte jag var läskigast av allt.
Sugen på att köra nästa år igen. Har redan glömt hur mycket jag frös :)
De flesta som är aktiva på Facebook måste ha sett "100 pass innan midsommar" gruppen?
Hur fasen definierar folk träning egentligen, sen när är promenader och familjegympa att se som träning? Jag går i stort sett en promenad varje lunch men inte fan är det träning? Jag har sett folk som räknar normalt hemarbete som vedklyvning, snöskottning etc.
Bara för att du har tights på dig när du promenerar tränar du inte!
Provar att lägga upp en bild... Men kvällens nybakta protein brownies... Jättegoda!