ander25k skrev 2013-11-27 08:12:06 följande:
Flasher: Spenderar 15 minuter på gymmet med att träna och 90minuter med att speglar sig.
Normader: Måste gå till vatten kranen mellan varje jävla set för att dricka hur jävla lång borta dom än är.
Pick-ups: Är där endast för att få en träningskompis för cardio i sovrummet.
Cheerleaders: Flickvännen som följer med sin pojkvänn för att endast kunna beröma honom hur stark, stor och manlig han är.
Big Mac: Ni vet, fettot som har kläder i 3 storlekar mindre, så man kan inte undgå att se halva rövspringa. Man tror han kommer få en hjärtattack efter 5 mins uppvärmning. Vanligaste efter nyår,
Bic Mac & C:O : Se ovan, fast dom är minst 3 stycken.
Bench lifters: Kompisarna som träna bänkpress där passaren lyfter mest.
King: Mycket snack mindre action.
Vem är ni på gymmet :)
www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=3792...
Titus: Mycket snack men också action.
Ronniebe: Killen som tycker han är tuff som tränar i kängor,mössa,solglasögon och skriker "light wheigts, baby" och "nothing but a penut", plus använder dålig form.
Animals: Hardcore byggare som kör sitt race, är ofta aggresiva och mm.
Wannabefittnes: Har dom senaste Better Bodies kläderna, alltid perfekt hår som dom kollar till lite då och då. Är övertygande att dom är bäst.
Regular: Vanligt hårt tränande folk, trevliga, sociala och är på gymet för att träna. Helt klart den mest uppskattade katogroin.
Vet ni några fler, eller vilken personlighet är ni?
Haha! Jag kan nog ha uppfattats som en Wannabefitness idag om man bortser ifrån att jag var osminkad. Nyklippt med hår som hela tiden föll ner i ansiktet och inget hårspänne...de blev en hel del tillfixande med håret idag.
Fast träningen gick betydligt bättre idag än i förrgår, riktigt skönt pass faktiskt. Det var sista som sjukskriven för till veckan ska jag testa på heltid igen.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen, ska bli kul att höra vad hon säger. Det känns som att jag inte kommer behöva henne så länge till...lite synd tycker jag för hon är även duktig på att sätta ihop program.