Tessou skrev 2014-01-12 10:09:44 följande:
Bra att du har kontakt med ÖNH, de är ju inriktade på sånt!
Här har vi massa snö, så himla mysigt!! Tyvärr så blir det ingen skidåkning för mig denna säsong... OM nu inte snön ligger kvar länge och jag kan efter bebisen är ute och man känner sig piggare..
Min sjukgymnast vill att jag åker längdskidor eftersom det tränar mig på helt rätt sätt och jag kände ju att hon hade rätt när vi var i Sälen. Började nästan tycka att det var kul ju.
Nej men jag fick lite snits på det så jag slipper vara livrädd för minsta lilla nedförslut.
Sjukt egentligen för med slalomskidor tar jag mig ner hur brant det ens är...även om jag inte gillar branta backar.
Har jag längdskidor på mig så får jag jätteproblem. Fast nu vågar jag åka ner för backarna bara jag kliver ur spåret och det inte är isigt.
Nät litet åk kan du nog hinna med om du bor så du har massor med snö.
Det hade jag nästan hunnit med här om denna vinter varit normal. Hoppas nu att kylan är här för att stanna, det blir ju inte vår tidigare ändå. Det gråa tråkiga vädret som varit den senaste tiden är så tråkigt!
Jag har en av få läkare som faktiskt lyssnar och som skickar remisser när det behövs och som hellre kollar än inte. Jag är inte speciellt orolig över att inte få hjälp.