Inlägg från: Wilowa |Visa alla inlägg
  • Wilowa

Träningsnördar - här samlas vi!

Sitter och funderar på hur jag ska klara att träna i ett varmt hus efter en arbetsdag på en stekhet gård. Känner mig lätt överhettad redan.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-05-22 19:13:02 följande:
    Min bebis blev pigg av bad i handfatet..
    [quote=73291980][quotem-nick]Wilowa skrev 2014-05-22 17:16:02 följande:[/quote-nick]Sitter och funderar på hur jag ska klara att träna i ett varmt hus efter en arbetsdag på en stekhet gård. Känner mig lätt överhettad redan.[/quote]
    Du tycker alltså att jag ska bada i handfatet? {#emotions_dlg.djavulsk} Det får bli träning imorgon istället, får nog leta reda på vår portabla ac först.
  • Wilowa

Lägger ner detta med träning, är överkokt idag med. Får ta nya tag under helgen...

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-05-29 20:48:36 följande:
    6,5km. 47 minuter. . Deppigt sprang milen på det före bebis. Glädjande- första turen över 4km sen bebis.
    Skönt var det iaf smile1.gif jobbigt springa i berget men härligt!
    Äh! Då har du nåt att kämpa för. Hade varit vansinnigt om du hunnit en mil på den tiden nu.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2014-05-29 21:46:30 följande:
    Det går ett 10km lopp i september (på min födelsedag) funderaråpå att anmäla mig..
    skitaitårtanochgöradetjaggillar firande?
    Klart du ska anmäla dig, bättre present kan du väl inte få? ...eller fyller du jämt och förväntas ha en massa kalas?
  • Wilowa

Testade att jogga lite igår och det känns helt okej nu ett dygn efteråt. Inte långt men med min höst då jag knappt kunde stå upp så är det en stor seger. Fast om jag ska gå på MissKaos råd att öka 10% i veckan som mest, så kommer jag upp i milen om några år. Sprang totalt max 200 meter. {#emotions_dlg.djavulsk}

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-06-02 22:40:25 följande:
    Kanske inte aplicerbart på den sträckan?
    6,5 km sprugna. 5km på 30min sen gick det lååångsamt sista biten hem..
    klängde lite i min trx i carporten på kvällen. Plankor med ben indrag i den, man tar slut fort!

Nej, jag skojade bara, men tänket att skynda långsamt gäller ju ändå.
  • Wilowa

Äntligen fick jag till träningen igen, nästan två veckor sedan sist. Det har varit för varmt för lilla mig, jag trivs bättre på vintern.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-06-08 19:59:57 följande:
    4,3km. Förbättringspotentialen är.. enorm. Fan vad tungt. Gymmet imorgon.
    Är knät bättre idag?
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2014-06-08 21:11:14 följande:
    Ja fast det känns lite stelt nu.
    Ska inte köra tunga knäböj imorgon utan maskiner bara tror jag.

Vad skönt!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!