Inlägg från: Wilowa |Visa alla inlägg
  • Wilowa

Träningsnördar - här samlas vi!

Illusion skrev 2014-08-18 23:18:40 följande:
    Vi får vila ordentligt nu och sedan köra på i full kraft
    Jag hoppas på det i alla fall, men det bådar inte gott när jag blev sjuk redan tredje dagen på jobbet. Kommer nog bli en och annan sjukdom till innan immunförsvaret vänjer sig vid alla baskilusker igen...jobbar på en förskola, rena baskiluskhärden.
  • Wilowa
    Doctor Why skrev 2014-08-19 17:47:27 följande:

Doktorn säger:
    För att undvika förkylning och Kräks...sprita av handtagen på de maskiner och lösa vikter ni använder Solig

Förskolläraren säger:

Undvik små barn.

Börjar äntligen känna mig frisk nu, då får man veta att det går magsjuka på jobbet. Obestämd
  • Wilowa

Jag ger upp! Bihåleinflammationen kom som ett brev på posten efter förkylningen. Jag har inte tränat på evigheter och hela kroppen utom huvudet skriker efter träning...huvudet och framförallt bihålorna skriker vila. Klok som jag är så blir det vila.

• Wilowa
    Illusion skrev 2014-08-25 14:01:29 följande:
    Det är tradigt när det blir så, men det är väl inskolningsdags på förskolan och då är det väl som du sade många baskilusker i luften. Krya på dig i alla fall!
    Vi har bara en inskolning, men vi är många som inte träffats på länge. Idag känner jag mig dock mycket bättre, hoppas kunna träna imorgon om jag orkar eller på onsdag när jag slutar tidigt.
  • Wilowa

Igår kunde jag äntligen träna igen, men det var tungt. Dels är jag inte helt frisk än och dels så är det evigheter sedan jag tränade senast.

• Wilowa

Äntligen tränat igen!

Satsar bara på hemma träning nu, så det fick följa med en sådan här hem...

store.casall.com/se/casall-multi-balance-trainer

Samt vristtyngder och en ny yogamatta.

Nu gäller det bara att jag kan stå emot förkylningen som barnen åkt på och att bihålorna inte börjar bråka igen.

• Wilowa
    Wilowa skrev 2014-09-04 21:19:23 följande:

Äntligen tränat igen!

Satsar bara på hemma träning nu, så det fick följa med en sådan här hem...

store.casall.com/se/casall-multi-balance-trainer

Samt vristtyngder och en ny yogamatta.

Nu gäller det bara att jag kan stå emot förkylningen som barnen åkt på och att bihålorna inte börjar bråka igen.

Bara att acceptera läget, bihåleinflammation igen, kände det igår men ignorerade det. Blir galen på detta!
  • Wilowa

Lyckades häva bihåleproblemen, så nu har jag tränat igen. Multibalancetrainern är helt rätt för mig, jag känner hur jag får igång muskler som jag behöver väcka. Nu har jag även hittat en nyckel till dörren, så jag inte behöver vara rädd att nån öppnar den. Jag fäster fast redskapet genom att klämma fast den i överkant på dörren och öppnar nån så stuper jag rätt in i elementet bakom mig.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-07 21:06:18 följande:

Gymmet idag.. Focus Ben o rygg. Ska ut på öppnis m dottern imorgon.Kommer inte komma ner på golvet.. 

Jag kommer nog ha samma problem, men på jobbet.
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2014-09-08 13:29:15 följande:
    Börjar komma träningsvärk först nu. Släpade vagn biblioteksböcker grejjer som skulle säljas till öppnis. Uppför hela vägen. Det får vara dagens motion. ..
    Inte så farligt här heller faktiskt, känner lite i axlarna bara.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!