Inlägg från: Illusion |Visa alla inlägg
  • Illusion

Träningsnördar - här samlas vi!

Grymt bra träningspass idag! Men kallt ute, trots underställ. Tycker att det är svårt att slimma benen som jag vill. Har lätt för att få "tennisben". 

• Illusion

Dagens träningspass avklarad. Har som mål att deffa ned 3-4 kilo till sommaren. Sen vill jag ju givetvis bli snabbare. När jag startade denna tråd var jag 23-24 och sprang 14 km på en timme. Skulle gärna vilja vara där igen.

Ikväll blir det utgång så kosten blir lite därefter. 

• Illusion

Dagens träningspass avklarad. Träningen blir så mycket bättre på kvällen! :)
    Jobbar mkt med kosten nu för att få maxad resultat. Vi får se...

Snyggt Ander25K. Tycker att du ser tightare ut än tidigare, om jag minns rätt. 

• Illusion
    Studentpappa skrev 2015-01-05 07:46:22 följande:
    Känns som jag springer för lite under vintern för att lägga 1600:- på ett par dojjor. Om bara vintern var normal så tycker inte jag det behövs heller. Det började ju bra hos oss men sen kom regn och isgator..

Men om det inte blir bättre får jag omvärdera
    Här i Stockholm är det torrt så inga broddar behövs ännu. Men jag håller med Misskaos. 
  • Illusion
    minmaj skrev 2015-01-06 12:04:50 följande:
    Tack för svaret :) Förstår att jag måste ligga på kcal-underskott vid viktminskning och funderade mest på om det funkar att göra det samtidigt som man bygger muskler. Men då testar jag! Mot beach 2015 ;)
    Lägg inte för stor fokus på vikten bara. Blir lätt hänt att man gör det. Jag gör det själv. Dock vet jag att när jag tränade och vägde 56-57 drog jag storlek 34 i kläder. När jag inte tränade och vägde 56-57 drog jag 36. Hoppas man får följa din resa till beach 2015. 
  • Illusion

Snyggt studentpappa!

----

Nu ska jag bege mig på en löpningrunda. Går upp i vikt just nu när jag kör hårdare. Alltid så. 

• Illusion
    Studentpappa skrev 2015-01-07 19:54:14 följande:
    Tackar, ja det börjar iaf ta sig. Har kört regelbundet sen jan 2014 nu, hade inte riktigt träningsuppehåll tidigare men närapå. Kom av mig när vi fick barn för 3,5 år sedan, hade en riktigt tuff start med sjuk sambo och dotter på neonatal. 

Kör hårt! Man blir hungrig av att träna hårt så jag känner igen fenomenet
    Som tidigare skribent skrev. Du kan vara mycket nöjd, och din sambo och barnet för att ha en snygg partner resp. pappa. Skrattande Jobbiga tider tär ju på såväl sinne som kropp. Antar att allt är bättre nu då träningen är igång. 

Ja, viktigt att äta rätt, men tradigt. Glad
  • Illusion

Körde 80 minuters löpning varvat med spurt.

Tycker det är så pinsamt när man spurtar för att sedan börja springa igen och just då ska någon människa gå förbli, när man är alldeles andfådd till tusen. Människan tror ju att man är superflåsig av att man springer i en lagom takt. Jag ville bara säga då att jag nyss har spurtart. Jag har inte så dålig kondition! Förmodligen skiter folk blanka fan i en. Men jag nojjar ändå. Ibland är man allt bra knäpp. Solig

• Illusion

Ni har rätt allihopa! Skrattande

Är sugen på att få en mer tonad kropp så nu ska maten bli bra också. 
    Åt quornfilé och haricortverts till middag. Grönsaksgryta med fullkornsbulgur till lunch. Frukost ägg. Mellanmål äpple. 

Sedan ska jag bli vän med kära Finncrisp igen. 

Har gått upp 2 kg sedan jag trappade upp träningen. Tanken var ju att gå ned. 

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!