• miiis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej, ny här, tyckte jag såg svagt, men vill ändå se om nån av er ser? Kan inte trixa med bilden heller...

• miiis

Blir så nervös, å så läser man så mycket negativt om CB tester också

• miiis

Kollade hur testet såg ut nu och nu är det bara en smal blå strimma kvar av skymten av streck jag såg tidigare, men kan fortfarande se skymten av streck i rätt tjocklek, men men, det är ju tidigt än så... :)

• miiis

Ser ni det super svaga strecket eller har jag stirrat mig blind?

• miiis

Har gått över BIM så fattar inte varför det inte är starkare i såna fall :/ nej svårt att se färgen på kortet men på mobilen ser det ut att vara svagt rosa och i verkligheten med såklart :) 

• miiis
    Knasten83 skrev 2011-12-01 23:11:45 följande:
    Miiis: det e svårt o veta exakt när ägget släppte o sen fäste osv så det kommer nog om ett par dar ska du se!!
    Får hålla tummarna för det :)
  • miiis

ett bidrag från mig, svagt svagt men kanske förhoppningsvis är de inte spök å blir starkare

ett preg öppnat å ett clearblue där det blänker lite så man bara ser halva delen men
  • miiis

Hoppas det blir starkare för sambon fyller år på måndag så det skulle vara så kul och ge honom en sån present :)

• miiis
    Inelg skrev 2012-06-12 16:59:41 följande:
    Det ser klart gravid ut :)
    Åh vad jag hoppas :) Synd att man måste vänta tills det blir starkare
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester