• miiis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-06-12 17:23:31 följande:
    jag vågar NÄSTAN säga grattis =) wohooo... digitalt ?
    Ska man våga sig på ett digitalt? Köpte dubbelpack av CB då jag väntar från leverans av tester (kunde ju inte vänta ett helt dygn) Men om CB ett starkare i morgon ska jag nog ta ett digitalt, men man vågar knappt för man e så rädd för att få inte gravid
  • miiis
    skumbanan skrev 2012-06-12 20:37:12 följande:
    Snigo: vad kul!' :) mitt digital sa dock inte gravid.
    Provade du det digitala idag?
  • miiis

Ja men då kanske de skulle stå gravid i morgon... Tror nog de blir stegring där :) Håller tummarna iaf :)

• miiis

Verkar ha varit spök på cb och preg igår för idag syns inget på mini-pris test

• miiis

lite svagt men så svagt så man inte vet om man inbillar sig eller inte ;)

• miiis
    Aint Your Fairytale skrev 2012-06-13 13:39:17 följande:
    miiis: Jag har trixat på lite olika sätt med ditt test. Man ser ett svagt teststreck. Glad

åhh tack :) får hålla tummarna då att det är för att det är olika tester som det knappt syns på det här testet :)
  • miiis

Förändring under dagen, tog på em kvällen också eftersom att dom flesta verkar få bättre utslag då

• miiis

önskar att de kunde bli lit starkare snart, men bim / äl+14 på lördag så kanske de kommer

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester