• Caligirl90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det här är väl så negativt det kan bli väl?

• Caligirl90
    Nonym skrev 2015-09-11 09:49:38 följande:
    Är väl ett ägglossnings test?

Är negativt iaf
    Jag skulle säga att det där är positivt, det är ju ett gravtest, inte ägglossningstest som någon sa :)
  • Caligirl90
    Sudden skrev 2015-09-15 18:19:23 följande:

Dag 9 efter ivf/fet m tvådagars. Kan det...? :) Helt övertygad om att Testlagrets stickor ger spök med även Apotekets test är väl ett svagt utslag? El ska de helst vara rosa? php4mw4h690366.jpg

Ser ju absolut positivt ut! :D
  • Caligirl90

Okej hjälp! Jag har haft molande värk i magen och ryggen sedan ägglossning och tre dagar efter ägglossning så kände jag ett ordentligt hugg/tryck i magen och fick världens yrsel. Sedan dess har jag haft konstanta känningar, svängar av illamående, svårt att äta vissa grejer m.m och har aldrig känt mig mer gravid (första gången i sådana fall) i morse på äl+7 fick jag ett svaaagt streck på ett test, eller?

• Caligirl90

Känns som konstigt om detta skulle vara falskt :/ Drog upp kontrasterna på denna bild, vad tror ni?

• Caligirl90

Vad tror ni här då? Översta som är lite tydligare tog jag för två dagar sen på äl +6/7 och de nedersta idag på äl +8/9. Vågar inte lita på dessa stickor riktigt men känns för tidigt att ta digitalt. Hjälp mig :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester