Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lekte lite med bilden och då ser det ut såhär:
Tycks se något precis vid N på oNe
Lekte lite med bilden och då ser det ut såhär:
Tycks se något precis vid N på oNe
BIM idag, testade med Apoteket hjärtats graviditetstest. Ser jag inte något till vänster?
Tack allesamman! Tar ett annat test imorgon för att vara säker. Någon som skrev om spökstreck! Men hoppas hoppas!
Sambon säger att han inte ser nått så antar att mina ögon ser mer än vad de bör göra tyvärr :/
Nuså, som sagt, bim-4 idag, tycker mig själv ana två streck, vad tror ni, spök eller inte? Detta kom upp inom 3 min.
Testade imorse igen, nu borde de inte vara nån tvekan va?
Hej. Väntar på att få göra FET (ivf) i ostimulerad cykel o ska då ta ägglossningstest för att veta när det blir insättning. Instruktionerna är den rosa cb som ska ge glad gubbe o test på morgonen men jag har aldrig fått positivt på morgonen så ja har testat dubbelt. Hittills ingen glad gubbe men denna fick jag igår på andra testet, er tolkning av detta ägglossningstest?
Nu då?
Är inte det här lite oklart resultat? :/ fått liknande tre dagar i rad.. Bim-2 idag, äl+11/12. Känns som det borde blivit starkare om det ska bli något av detta väl?
Försök nr 18 nu och kan ana ett streck.
Kan det verkligen vara vår Tur nu? Över är oredigerad . Bim-4 idag