• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sitter här och väntar på att förlossningen ska ringa tillbaka. Klådan är värre igen och den BM jag pratade med där skulle rådfråga en läkare... Känns som om det tar en evighet bara.....Rynkar på näsan

♥☆ -o4 -o8 -o9 -1o -lillebror i magen -12 + Bonus -96 & -98 ☆♥
  • Gummsan

Nu ringer jag igen. Har ju gått över två timmar och har inte hört ett ljud än :-/

• Gummsan

Fota en bit i från. Går att klippa i datan sen. Kan hjälpa dig om du mmsar eller mailar bilden till mig. Men det blir bättre skärpa en bit ifrån.

• Gummsan

15.17 ringde jag andra gången. Den bm jag pratat med hade gått hem men måste överlämnat till någon sa hon. Vi ringer upp dig när jag kollat vem..... Ingen har ringt än. SUCK

• Gummsan

Södra älvsborgs sjukhus Borås. Nu när jag väl fått mod att ringa inte bara 1 utan 2ggr så ringer dom ändå inte upp :'(

• Gummsan

Nu ringde dom. Fick inte komma in. En distriktsläkare får kolla på det på jourcentralen i så fall sa dom. Så nu skiter jag i detta.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester