• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tess: jag är en sån person som alltid testar tidigt så jag ger inga råd. Vill bara skicka en kram

• Gummsan
    TessLiihten skrev 2012-09-09 12:37:26 följande:
    Tack så mycket Gummsan! 

Jag har också testat tidigt tidigare, men jag har sagt att jag ska försöka vänta till efter BIM nu. Men jag har ett CB hemma. Och det säger att man kan testa upp till 4 dagar innan BIM, men sedan har jag också hört att CB är experter på att visa spökstreck 
    Vad vill du helst göra då? Och hur längesen är det som du kissade?
  • Gummsan
    TessLiihten skrev 2012-09-09 12:46:16 följande:
    Ja det är det jag inte vet. Är i valet eller kvalet. 

Jag kissade typ för 15 min sen. Och drucket en jävla massa kaffe.  
    Då ska du nog vänta tills imon kanske
  • Gummsan

Äh snälla låt henne vara ist. Är väl inget att störa sig på och snacka skit om. Hon längtar väl hopplöst mycket precis som många andra. Ingen av oss vet något om hennes situation och vi ska inte spekulera om den heller! Låt det bara va.

• Gummsan

Skrutt: Grattis i mängder!!!!!!! Får man se bild? Åh vad kul, gratta hela familjen!

• Gummsan

Knasten: Sitter via iPhone men jag ser verkligen!!! Har du fler billiga tester kvar med?

• Gummsan

Mini: Jo jag mådde oki. Ville att han skulle komma nu men igår fick jag känningar och psyket bara rasade. Livrädd för förlossningen, smärtan, att tappa kontrollen, att nått ska gå fel. Ja typ allt. Så just nu mår jag rätt skit. Är inne i V37... Hur är det med dig?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester