• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HA HA HA.. mmm han bara"va??vadå??det ligger ju test överallt" sötnöt !!

• sweasmamma
    kanske 4a skrev 2011-12-20 21:27:09 följande:
    Ja se karlar! Jag tycker inte det ser ut som spök men det är ju lite konstigt att det inte är starkare nu. Hur har dte varit de andra gångerna du var gravid? Skulle du till BM i morgon? Kräv att få ett VUL om det visar positivt där med, ett ev utomkveds ska du ta på allvar. Tro mig, jag har haft två stycken. Hoppas så klart det inte är så utan att dina grav-hormoner är lite sega i starten bara.

Kram!  
    har bara tagit digitala förra graviditeter....
  • sweasmamma

har inte testat ju ... måste köpa test idag =) testade ju igår men gubben råkade slänga det .. jag ska testa igen när jag lämnat dottern på dagis och städat bilden ,men jag testar innan jag drar till göteborg idag 

• sweasmamma

Inte köpt test . göstressad. ska till banken sen hämta dottern sen götlaborg till svärmor och bästa vännerna!!!MEN jag lovar jag köper ett test idag =)

• sweasmamma

hej tjejer !!! haft fullt upp  och har inte testat !!dont kill me

idag har jag haft vid 3 tillfällen... kraftiga hugg i underlivet samt livmodern!! sjuuukt ont ...vad kan det vara? iaf,svärmor bor jämte apoteket så jag rusar ner imorgon =)

• sweasmamma

ja men jag ska göra det .. molvärken sitter i och tala inte om illamåendet .. urk!!! men jag återkommer imorgon =)

god natt kära vänner=) 

• sweasmamma

morrn.. eller ja go middag!!vatt fullt ös,att på kyrkogården och har alltså inte vatt inom apoteket än. känner mig OGRAVID men haft hugg i livmodern idag också,när jag rör mig hastigt .... 

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-22 12:18:31 följande:

dagens ser ni nått? taget efter 5 min
    alltså...är det bara mina ögon men jag tycker mig se nåt svaaagt ...hmmmm
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester