• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Leonie!! och Odd!!! Jag beklagar såååå mkt,mitt hjärta värker för er MEN som du säger leonie,naturen har sin gång men synd ändå .KRAM till er

Carmat,jag tyckte jag såg nåt på ditt nedersta 

• sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-26 09:20:48 följande:
     Bim -4. Började helt plötsligt må illa för 3 dagar sedan, inte bara på morgonen utan känner mig åksjuk hela dagen och har väldigt ont i mina bröst sen flera dagar vilket jag iof brukar ha innan mens men har haft sen äl nu. Cigaretterna smakar skit o gör mig ännu mer illamående. Lite småont i magen till och från. Detta är vårat 9:e försök o jag tror faktiskt det är ett litet pyre som bosatt sig i min enrummare. Skall testa på Onsdag.
    åååhhh va spännande!! håller verkligen tummarna
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-26 09:18:51 följande:
    Odd:
    Kramar om!!!

pumann:
    Tack, ja man måste tänka så annars går det inte alls att komma framåt
    Som jag sagt tidigare i tråden, nu är det sluttestat innan BIM så att jag slipper "få veta" om något som ändå inte klarar sig hela vägen...
    jag tänkte också vänta och testa någon dag innan bara men det bästa är ju att vänta och se OM mensen kommer... men då dör ju tråden ut!!!! =)

hoppas det blir din tur snart!!

Som sagt vi hade sex EN gång dagen efter äl denna mån så jag hoppas ju inte på något alls... 
  • sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-26 17:49:59 följande:
    Kunde knappt äta middagen, antar att det är ett bra tecken.. visade mannen testet o han är så säker att han berättade för tonåringarna. Själv vill jag nog ha ett starkare plus imorgonbitti innan jag ropar hej.. Tack för alla grattis!! det betyder mycket Jag har försökt bli gravid sen ca 6 år bakåt o lyckats bli gravid tre gånger under den tiden men det har slutat i mf o ma, så förstå mig när jag tar det försiktigt med glädjen.

Många kramar Helene! 
    det set ju INTE ut som spök !!!!!! GRATTIS storafamiljen !!! =)
  • sweasmamma

jag är bim-6,tror jag testar bim-4 och är det inget så testar jag bim-1, trooor jag .. eller ska man vänta lite kanske 

• sweasmamma
    ledarsuggan skrev 2011-12-26 19:11:32 följande:
    Tog ett CB digital nu ikväll och det visade Gravid 1-2. Så jäkla underbart. BIM -1
    grattis!!!!!!!!
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-26 20:03:31 följande:
    Trixat med

jaaa... fina streck =) har jag sagt hela tiden =)
  • sweasmamma

WOW va många fina plus....december verkar vara en bra månad!!!! =)

STORT grattis till alla!!!{#emotions_dlg.flower}  snaaaart är det kanske min tur =) 

• sweasmamma

god morgon tjejer!!! idag bim-5,suuupermensvärk och mår lite illa.. men det har jag ju gjort ett tag men det kom igen nu!!Min kropp verkar ha fått sig ett konsigt virus,jag menar...vi har försökt i 6 månader med sex varannan dag ,VARFÖR skulle det ta sig när vi har sex EN gång,dessutom tror jag det va dagen efter äl!!!! Hoppet är INTE stort =)

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 02:59:11 följande:

Värsta minutrarna i mitt liv, jag visste ju vad det skulle stå, men tänk OM det hade stått INTE gravid!
    ja men det visste vi ju redan !! grattis igen .KRAM {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester