Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tog ju test i morse som oxå ligger i gallerit och det var helt blankt.. fattar noll just nu
jag skulle säga positivt iaf....
Gummsan.. just nu håller jag till i Alingsås-trakten men jag är från Tibro.... inte så långt från M-stad...
Carmat.. på mina ägglossningstester står det att man ska börja testa på dag 7 om man har en en oregelbunden cykel, vilket jag tycker låter klokt.
Jag som ägglossar på dag 10-13 börjar alltid med ÄL-tester runt dag 6-7 för att vara säker och inte missa nåt.
dagens test då.... fick sånt där konstigt vågrätt streck IGEN!!!! Har aldrig hänt mig förr, bara under tiden färgen vandrar men inte efter avläsningstid liksom.. det brukar försvinna....
Logikern i mig säger... det är något knas med testerna, det kan ha blivit fel i tillverkningen eller nåt...
Men den hoppfulle idioten i mig säger...hmmmm..kanske "felmonterat" på något vis...*S* Hoppet lämnar ju inte gärna i första taget.
Försökte räkna ut var jag är i cykeln och troligtvis bim-4-5 typ.....
Foton kommer sen...ska bara fixa min bluetooth som inte vill samarbeta av någon orsak.
Här kommer en hel rad foton.. feel free to analyze eller mixtra med... jag har inte mixtrat något med dem men de visar det vågrätta strecket som visserligen minskar allt eftersom.. men finns kvar efter 20 min som ganska kort- visserligen- men väldigt underligt.
Jag tror inte att det är ett positivt test vill jag påpeka, men om någon ser något eller hittar något så blir det ju mer spännande