• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-17 19:57:57 följande:
    Sorry att jag terrar tråden men nu kom det TRE hugg med bara sekunder mellan. Nedanför naveln rakt neråt och precis innan det blir hårt vid "blygdbenet" eller vad det nu heter. Vad händer i lilla kroppen?
    Tror du är gravid som jag sagt till dig, känner det.
  • Hoppas 2012
    Jess86 skrev 2012-04-18 13:40:55 följande:
    Nä, det gör hon inte. Bäst för henne att hon är och kissar i en mugg nu Flört
    Haha vi får se....vi har pratat om det en del så min gissning är att hon vill vänta Glad

MEN vi vill gärna se ett test av Mini hihi
  • Hoppas 2012
    jemi01 skrev 2012-04-18 13:50:15 följande:
    Hej! Jag behöver hjälp! 

Har testat med rfsu test. det till höger togs igår och det till vänster tog jag idag för en halvtimme sen. Ser ni någon skillnad?
    Tror jag ligger på BIM+3 idag.  
    tror jag anar men bilden är så liten, lägg in en större :)
  • Hoppas 2012

nu fick jag till det lite större, men kanske lite suddig bild

Ser på understa, var du på bim+3 idag?
  • Hoppas 2012

Vad var det för fel på det jag skrev, hälsade ju från Mini och berättade om vad som hänt?

• Hoppas 2012
    Alfonsmamman skrev 2012-04-18 23:09:21 följande:
    Jag läser den här tråden ibland. Både kul och lite spännande. Lagt upp bild en gång. Väl mottaget. Men allt tjafs jag nu läser om får mig att vända på klacken. Säkert många med mig. Inte direkt välkomnande atmosfär. Önskar er lycka till i jakten på era graviditeter. Varm kram.
    Jag förstår dig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester