• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det är ett jävla liv här inne hela tiden. Det är skillnad på att vara ärlig och elak. Är det bara hon som får vara ärlig? För dom andra som är ärliga om sina åsikter blir ju påhoppade av minis fans. Mini har inte kastats ut utan en anledning och de spelar ingen roll vad vi tycker för det får inte tillbaka henne. "domaren dömer!". Vi är massa här inne på tråden, ska den bli kaotisk och trist för att alla blir upprörda över en person? Det är så sjukt trist att hon har blivit utkastad och det finns fler som borde bli utkastade dom med. Kan vi vuxna människor återgå till tråden som den var menad för? Och grattis mini till plusset! :)
    Påhoppade av Minis fans ?
  • Hoppas 2012

Har kört med den men den gick sönder efter 1,5 månad.
    Ok så första gången idag? Om du har hög så kommer nog äl nästa v

• Hoppas 2012
    lillabambi skrev 2012-04-20 18:16:50 följande:
    Har idag pratat med mini och fått ett bra besked om ca en vecka är hon välkommen tillbaka
    Yes stämmer, det var bara en vecka så det är ju bra. 
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,

Har familjen på besök så blir inte så mkt fl då. Ska läsa ifatt imorgon.

Om några fått plus så grattis!

@Hallonbilar
    Läste din händelse och att du sen bestämt dig för att inte släppa in hantverkaren. Jag förstår inte hur du resonerade om du ens funderade på att släppa in honom igen om han gjort de du skriver.

• Hoppas 2012

Hej tjejer, varit inne en gång på hela helgen så en del att läsa ikapp.

Grattis till alla plus och en extra kram till dig Es Mamma! Har du kontakta någon idag?

• Hoppas 2012

Och mensen kom igår....superskoj...not9:e försöket here we come. Ska dock kontakta gyn nu i veckan.

• Hoppas 2012
    minaz skrev 2012-04-22 14:46:13 följande:
    Neäääe, så jobbigt att inget händer...
    Trodde verkligen att du skulle plussa den här månaden.
    Det tycker jag att du gör rätt i att kontakta gyn men det är lite för tidigt att påbörja en utredning nu, ni måste vänta minst 1 år.

Men hjälp på annat sätt kanske går.
    Kolla upp om din mans spermier är ok.
    En fulländad utredning tror jag blir svårt men som att tex kolla upp hans sperma kanske är någon ide?

Förstår att 9 månader är lång tid att försöka, det var det för mig med när jag var där men nu är jag inne på 23 försöket och inte ett endast pluss på gravstickan!
    Nu är jag lagom frusterad, men förstår din frutation med =(.
    Ge inte upp men kanske bra att ta en paus.
    Det har jag och min kille gjort nu, det blir inget mer testande med gravstickor och ÄL-stickor här, blir så dyrt!

Lycka till nu och försök och njut av sommaren och framförallt våren som kommer snart.
    En stor KRAM
    Tack!

Jag vill kontakta gyn för att få hjälp med mina spottings, inte påbörja en utredning på det sättet. 
    Men vi kommer gå privat så då kan man påbörja direkt om man vill.

Tråkigt att höra att det inte blivit + än för er, jag kan bara ana frustrationen efter så länge. Jag hoppas att det inom snar framtid kommer ett + för er.

Kram 
  • Hoppas 2012
    skumbanan skrev 2012-04-22 18:45:33 följande:
    Hoppas 2012: jag har inte varit på utredning för cyklarna ännu. Har tid i början av januari :) men jag har börjat äta lchf samt gått ner några kilon efter det så har cyklarna hållt sig runt 30 dagar!
    Början av januari???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester