• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nu är det ju inte morgonurin...hur länge ska jag behöva hålla mig om jag testar idag ...

• sweasmamma

4 timmar.... oj oj ,tror inte jag fixar det men kan ju försöka!! =)

jobbar och då blir det en del kaffe men jag kissar nu,dricker den sista koppen kaffe så återkommer jag runt 2 tiden =) 

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-27 10:20:16 följande:
    gör det :) håller tummarna föd dig. uppdatera diret sen då :) lycka till
    tack kära ni !!!!ja man hppas ju verkligen denna gången .. men ändå har detta vatt den månaden jag är mest lugn !!  kanske för jag tror verkligen INGET !! Som sagt ,sex En gång bara runt äl och det va dagen efter så chanserna är ju ubersmå!! =)
  • sweasmamma

jag lovar!!!

ja denna mån va det liksom inte den stressen runt barn,mer att vi hade sjukt mkt annat att fixa med. det enda nu och igår va att det sved i livmodern??? uvi?!kanske.....

men vi får se annars är vi på att igen men vi hade inga äl stickor denna gången och vi kör nog inte med det heller nästa mån utan bara chillar=) 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-27 11:37:24 följande:
    ÅÅÅÅÅ va tror du????
    brett streck på cb och syns mkt väl på det andra
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 11:59:09 följande:
    Jag fattar absolut ingenting tjejer. Blodet lyser med sin frånvaro och jag har inte testat sen julafton och kolla vad jag får nu när det inte ens är morgonurin.

Vägrar hoppas för det känns som det som va där inne kan omöjligt va kvar men inte ska väl testen bli starkare efter mf?

Vad är er spontana tanke när ni ser detta?

men...du ÄR gravid!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    sweasmamma skrev 2011-12-27 12:05:00 följande:
    men...du ÄR gravid!!!!!!!!!
    alltså...det är starkt,kanske hade du en genombrottsblödning!! kan visa sig sm vanlig mens!om det vatt tidigt mf skulle det la inte visa såå starkt efter 
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 12:07:19 följande:
    Jag vet att det är tanken när man ser det men om man även såg störtfloden häromdagen så undrar man. Igår rasade min mage dessutom helt och hållet ihop (ursäkta info) men är det vanligt vid graviditeter?

Pratade med MVC i morse och hon sa (trodde knappt henne) att det mkt väl kan va en blödning som till o med kan va som mens för vissa men ändå är det nån där inne... SÅ vi får se...

Som sagt vågar jag inte hoppas men gör det såklart lite ändå... 
    klart du inte vågar hoppas men när hade du bim? för genombrottsblödning brukar visa sig ca samtidigt mensen skulle komma. kan du inte få in och ta hcg
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester