• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

10veckor

• Gummsan
    Knasten83 skrev 2012-12-02 21:37:49 följande:
    Ser fram emot morgondagens inseminering, sen börjar den lååååånga väntan igen.
    Lycka till!! Hjärta
  • Gummsan
    MrsC74 skrev 2012-12-03 16:41:52 följande:
    Gumsan: ser inget. Är ni redan i farten igen för ett till barn ? Vad snabbt du måste fått tillbaka mensen.
    Lycka till då :)
    Har inte fått tbx mensen än. Efter dom förra barnen gick det snabbare. Men sen sägs det ju att man får äl innan mens så det är väl så det är nu. Gillar att ha tätt :-P
    ★♥★StOrA FaMiLjEn★♥★
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-03 15:05:05 följande:

Kunde som sagt inte låta bli :( äl + 7. massa dagar kvar till bim men ändå. kan nån  se nått?
    Tungan ute

• Gummsan
    MrsC74 skrev 2012-12-03 19:22:21 följande:
    Knasten: håller tummarna så det blir blå.

Gumsan: spännande. Hur många barn har du och hur många vill du ha?
    5 egna och 2 på köpet :-P Vet inte faktiskt hur många
  • Gummsan
    MrsC74 skrev 2012-12-04 13:00:34 följande:
    Jag kan inte vara tyst nu. Men varför valsar du bara in här Telgebo efter det du gjorde förut ? Vi är väldigt många här i tråden som inte trivs med det. Jag gillar alla tjejer i den här tråden och tycker det är obehagligt att du dyker upp igen.
    Ber om ursäkt till alla andra för detta OT inlägg men det var så himla mycket bråk förut och jag känner mig otroligt obekväm nu.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester