• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu har jag provat ett annat test. RFSU testa tidigt... Blankt så bara att avvakta.... 

♥?*¨*?.¸¸7st UnderbarA BarN ¸¸.?*¨*?♥
  • Gummsan
    I Walk The Line skrev 2012-12-06 15:46:31 följande:
    Hej alla fina :) Jag är här å läser i smyg varje dag å följer er.. Jag å maken har försökt få syskon nu i en massa år (ca 2008), började äta pergotime å sen ta sprutor, gonal f, i januari 2011.. Vi har genomgått inseminationer men inget plus :( Nu har vi tagit paus från inseminationerna över jul för vi orkar helt enkelt inte, kör iaf på med gonal f.. De hittar inget fel på oss.. Vi har två barn sen innan 8 & 10 år gamla.. Ja, jag ville iaf säga hej, och stort grattis till alla som plussat! Grattis till dig, längtan!! ❤ Jag hejjar på er i det tysta, å håller tummarna stenhårt. Stor kram!
    Usch vad jobbigt Med vårat första gemensamma barn tog det tid.Från 2004-2008 Inte lika lång tid som er. 
    Hoppas att ni får erat efterlängtande plus snart <3 
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-06 18:34:19 följande:

dom två översta är från igår och de två underst idag, den gröna ett äl test. lite roande är det och örlåt tjejer om ni tycker att jag har tagit upp hela tråden idag
    GRATTIS!!! Äntligen! Hjärta
  • Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-06 20:45:16 följande:
    tror du :) vill ha iaf ett positivt till. känner mig inte alls gravid
    Har du inga fler? Du behöver ej bekymra dig. det där är pos!!! Är så extremt glad för din skull Hjärta
  • Gummsan
    I Walk The Line skrev 2012-12-07 08:34:11 följande:
    Under dessa två år vi har försökt (vi har vart oskyddade mycket längre, men det är två år som vi haft en ärlig chans pga hormoner) så har jag aldrig vart med om den smärtan. Kan det vara något som är fel? Det känns ju inte nu, men just då gjorde det väldigt ont..
    Vissa får väldigt ont av älsmärtorna, ibland värre än kraftig mensvärk. Men om du känner av äl är det ju pos :-P 
    Men be dom kolla med vul när det händer så du inte är överstimmulerad att det är därför du får ont, eller att äggen blir vattencystor 
  • Gummsan

Färdigtestat för min del. Testen ändrar sig inte. Får nog sexa lite ett tag innan jag testar igen ist... (Om jag kan hålla mig :-P) 

• Gummsan
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-07 18:08:46 följande:

AHHHHHHH

Jag är ta mig fan MEGA gravid!!!!

bim-5 idag och fick plus på den digitala! sist jag plussade så plussade jga inte förens bim+11   

Helt sjukt. är såååå lycklig :) efter 13 försök så lyckades vi finallly!!! 
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}GRATTIS!!!!!!!!! HjärtaBabyHjärta
    ♥?*¨*?KäRlEk?*¨*?♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester