Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
godmorgon flickor..
jag har inte testat nu på morgonen.. det var liksom ingen idé eftersom jag sprungit på toa flera gånger i natt, är jättekass i magen och mår skit, bokstavligt och bildligt talat så jag får väl se om jag kan undvika toaletten i minst 4 timmar under dagen för att kunna testa, men just nu känns det som ett oöverstigeligt hinder... Är nog inte magsjuk för då brukar jag vara myyyycket sämre och ha ont, och spy så klart men mannen har varit dålig i magen i några dagar också så det kanske är något "snällt" magvirus eller något vi har ätit.
Får stanna hemma i dag iaf eftersom vi bor så avsides och jag inte tar mig hem om jag skulle bli sämre Skulle vara på familjecentralen/öppna förskolan i dag på studiebesök så det är nog lika gott att jag håller mig från de små bebbarna, var 0-6 månader i dag och man vill ju inte smitta någon så liten ifall det är nån magsjuka....
så nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna ringa min handledare o sjukanmäla mig... sova verkar lockande men jag vågar knappt gå o lägga mig trots att min hund tycker att jag ska göra det....