Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gummsan jo ngt...det syns ett precis där irl nu...3 timmar för sent....typ. är nog inget.
Gummsan jo ngt...det syns ett precis där irl nu...3 timmar för sent....typ. är nog inget.
godmorgon.. inget morgontest för mig idag heller bim-1 och jag känner mig väääldigt mensig så jag räknar med att mensen släpper loss i morgon eller kanske till och med väntar till söndag....
Så trist denna väntan och ålder och vikt emot mig och mannens "besvär" emot oss.....är lite lessen för att vi kom på "för sent" att vi ville ha barn... men det går ju inte att spela tillbaka tiden
testade nyss.. inget synligt streck... tror jag.... hmmm.. kanske kanske.. men jag kan inte fota det för min mobil är borta
Den är iaf hemma, fördelen med att ha "lattitude" på telefonen för mannen kunde pejla in att min telefon fanns ca 13 meter från hans.... frågan är bara var ha ha.. tur att vi ska städa i morgon.....och i morgon är det då BIM-Day....*suck* ja ja..bara att vänta o hoppas på det bästa...
ookej.... fick låna mobilen av mannen här kommer dem.. helt otrixade.. så trixa på om ni vill
BIM i dag då och har haft spottings flera gånger sen i morse.. ingen riktig blödning utan det kommer lite "duttar" när jag är på toa, ljusbrunt eller svagt rosa ...lite grand.. Men mensen är helt klart i antågande så ingen smekmånadsbebis heller....
Nu har jag ca 7 veckor på mig att gå ner 10 kg drygt... skitkul......