Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
vad är skillnaden på de från babyplan? :)
vad är skillnaden på de från babyplan? :)
Dagens test ... dock ej på första mogonurinet - dock är strecket nu där utan ändring av ljus eller vrid och vänd . Brutalt ont i ländrygg sen dagen efter sammag..... illamående
te
Dagens test ... dock ej på första mogonurinet - dock är strecket nu där utan ändring av ljus eller vrid och vänd . Brutalt ont i ländrygg sen dagen efter sammag..... illamående
te
Snälla tjejer jag behöver era råd hur jag ska tolka det här..
Igår morse testa jag positivt med testlagret. Fullt synligt o rosa. Här är bilden från igår
Men sen på kvällen fick jag jättemycket mensvärk o ont i svanken. Det molade i hela underkroppen. Fick rosa på pappret o tog ett nytt test. Negativt.
Nu på morgon har jag fortsatt rosa på pappret. Nytt test med morgonurin. Negativt :( fan det är kört va?
Finns det någon chans att det fortfarande är något eller har jag fått en sådan kemisk graviditet.
Är på äl+ 11 idag. Känner mig så förvirrad har aldrig varit med om detta förut :(
Fan oxå, första gången jag blivit gravid på 7 år...
Jag har försökt att plussa i snart ett år, jag hade nästan gett upp hoppet och ser nu detta Ser ni två streck eller inbillar jag mig? Jag har varje månad försökt att vända o vrida på testen för att se två streck. Jag vill bara veta om ni ser det jag ser. Kram
Hej!
Jag gjorde ett gravtest från Clearblue idag och tyckte först att det var ett definitivt negativt svar, men sen efter ca 5 min tycker jag mig se ett väääääldigt svagt plus. Vad tycker/tror ni?
Jag ser dock 2 streck.
Hej! Är på BIM-3/4 lite osäker. Tog detta imorse men behövde mixa massa med det för att "strecket", som jag tror finns där, ska synas. Vad tror ni? ÄL+10.
Nu på kvällen visade även babyp. Två streck! Så nu är det bara att hålla tummarna att kroppen inte sviker ??