Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bim minus 5 inget synligt plus, lägger upp testet senare ...men jag mår illa :-/

• slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-02-26 08:33:04 följande:
    slemtorsk jag vet inte om du sett mina tester som jag bestälde från uk.. men ksa leta upp bilden får du se det syntes nämligen inget förrän typ bim dagen medans två adnra test visade starkt.. och dem från uk skulle mäta 10 mlu ja visst
    nä jag har fortfarande INTE gett upp Det gör jag inte förrän jag får mens så att säga ( o knappt då ha ha)

Mådde illa när jag klev upp och det ligger lite i bakgrunden fortfarande men det kan vara PMS också :-/

Dagens bilder...

• slemtorsk i din bralla

Ni som är duktiga på att trixa får gärna göra det på mina tester ovan.... jag försöker själv hos picnik eller vad det heter men det är så svårt att få det bra....finns antydningar till skuggor men det är ju som sagt tidigt.

• slemtorsk i din bralla
    safini skrev 2012-02-26 10:14:21 följande:

hmm ja nååågot är ju där... men 5 dagar kvar.. bara att vänta o se *S* men det lär komma fler test så klart
  • slemtorsk i din bralla
    Marängsviss skrev 2012-02-26 11:41:22 följande:

Någon snäll själ som antingen kan plocka ner mig på jorden igen eller som kanske också ser något svagt där?
    hmm tror tyvärr inte att jag kan ta ner dig helt... jag tycker också att jag ser något...svårt att se om det är rosa dock för det är ju det som är "det viktiga"...Var är du i cykeln?
  • slemtorsk i din bralla

Fick en liten chock nu...passerar en citygross på väg hem från sonens far, hoppade in för att handla o såg att förbutiken hade rfsu testa tidigt...köpte ett.. det kostade bara 45 kr!! Jag brukar få betala minst 65 för dem. Litet tips bara.

• slemtorsk i din bralla
    wassan skrev 2012-02-26 17:18:54 följande:
    hur tidigt kan man testa meed  rfsu 
    det står att man kan ta redan 7 dagar före BIM, men det vet man ju inte... visar det plus är det ju så men det kan ju fortfarande "ångra sig och släppa"... sen om det är negativt kan det ju bero på för låg hormonhalt..

Själv tog jag ett nyss..*ASG* ena stunden tycker jag att det skymtar något, andra är det toknegativt......

vad tycker ni.. fick ta bort "skalet" för det blev fukt under så det immade liksom...

FIXA mer än gärna....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester