Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag hade mensvärk, som träningsvärk i magen, och extremt ömma bröstvårtor. Så ja,,,,kanske,,,,,kanske
Jag är sååååå svag ha ha.. kvällens garanterat sista iaf
God morgon...mår Skit, hals o huvud värker i kapo och sa fick man mensvärk pa toppen av det....bäddar ner mig igen. Testerna visar noll...tror jag.....bim-3
HJÄLP!
Vaknar med mensvärk.. kliver upp.. och sen försvinner den liksom... tog två tester, ett apotekets och ett engelskt...stod en stund med båda och tyckte mig se skuggor o ränder åt alla håll o kanter...har sån huvudvärk att jag gav upp... apotekets står ju att man inte ska läsa av dem senare än 5 min ...å andra sidan ska man inte läsa av dem förrän 5 min har gått!?!?!?!
45 min senare, när mannen åkt till jobbet och jag är på väg mot sängen igen... så kollar jag ... och va fan!?!?
Nu kan till och med inte Lilla Leonie säga att där inte finns ett streck ska jag bara säga
MEN hur mycket ska man lita på det efter tiden gått ut? Alltså jag tyckte ju det fanns där först så att säga, och ja det ÄR rosa i tonen......
JA bilder kommer..ska bara ladda upp dem på datorn först och hoppas att strecken syns lika bra som på mobilskärmen
skit också.. tror inte det syns... får försöka ta nya bilder..
i varje fall.. här kommer de första bilderna.. tagna DIREKT i anslutning till testandet..