• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: då går jag emot alla och säger wiiieee jag ser och det är ett CB :) det är brett och blått... Och inte bara ett tunnt streck på ena hållet ( även att vänster kanten alltid blir starkare) jag plussade på äl+8 och hade så svagt. Fick ju gravid på digitalt. Men nej jag säger emot alla igen. Ta INTE digitalt förens mensen är sen ...

• viochdu

Knarden: om du nu får plus ska jag med ha det. Vi skulle ju plussa ihop. Men om du är gravid får jag väl försöka stå ut en månad till då ;) hoppas hoppas nu jäklar knasten

Själv får jag inte ens mina färgrester på bild.. ;)

• viochdu

RFSU testa tidigt är enligt mig dom sämsta skittesten som finns. Men alla tycker vi olika.

Mine: jag seeeeer!

• viochdu

Knasten: har du testat med ett äl test?? När jag och min kompis plussade fick vi väldigt starka äl test. Inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket men nästan. Och så starka blir dom inte innan mens ...

• viochdu

Knasten: tråkigt :/ men det är ju tidigt som sagt. Här fortsätter mina negtiva test att komma. Äl testerna stiger i styrka (men ja det är väl menshelvetet som är på g)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester