• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lilla Pyret: jag seeeeeer :)

Knasten: nä testade neg igår så nu skiter jag i att. Mens väntas på tisdag. Har du lagt ut ngt morgontest?

• viochdu

Lilla pyret: du måste lägga upp en bild i våran tråd oxå så dom andra tjejerna får se :)

• viochdu

Tesslithen: vissa säger ju att symptomerna kvarstår eller ökar för kroppen fortfarande tror att den är gravid därav att den inte stöter ut det oxå.

Men jag hoppas givetvis att dina symptom ökar för att ditt pyre gror där inne och att du får se ett hjärta ticka i morgon. Håller alla mina tummar och tår.

• viochdu

Knasten: spara cb.t och kör på dom billig så länge. Ta cb när mensen är sen. Jag vet man vill bara se det där plusset...

• viochdu

Jag har vita krämiga flytningar flera dagar efter äl sen blir jag torr och sen kommer dom tillbaka innan mens och sen mens och sen börjar det om.

• viochdu

Gravtesten tog slut iförrgår. Väntar min mens i morgon så jag får gott fortsätta vänta. Eviga väntan tills nästa äl. Denna jävla väntan.

Tesslithen: uppdateta oss! . Vet du har tid vid 8:30?! Idag. Håller alla mina tummar och tår för ett tickande hjärta.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester