• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Måste nog det! Jag tror bara jag lyckats "manipulera" fram ett streck med skuggning.. Men går det? Det undrar jag...

• Knasten83

Bara en parantes, fan va obehagligt det är med tandläkarbedövning. Dragit ut en visdomstand idag, käften är inte sig lik! ;)

• Knasten83

Swea: det behöver inte va dåligt att symtomen försvinner!! När va bim nu igen?

Nellie: jag blir knäpp! ;)

• Knasten83

Åh, skrev till Nellie men det försvann... :(

Tror du att jag är gravid? Men jag känner inte som med dottern.

Kan ni inte hitta en tom plats vid sjön där du kan spy ifred om det behövs? Så kan du ändå ha picknick och titta på vovvarna även om du inte åker skridskor? ;)

• Knasten83

Swea: hihi, sötnöten då! Som ska hämta stege och allt! :))

Min lilla som är 1,5 och såklart världens sötaste är inne i en puss-period. Överallt hela tiden. Kramas och säger "aaaaa..." precis som när man tycker ngt är sött. Goa unge!!! Tur vi har dem! Hon har gjort mer än hon kan ana för mig.. Så, nu kom en liten lip för det! ;)

• Knasten83

Wassan: jag har testat men det hjälpte inte för oss. Tydligen är det så att om man har normalt sekret så blir det för tunnt om man tar bisolvon och då blir det motsatt effekt.

• Knasten83

Hoppas2012: ja det är vi verkligen!!! Lyckligt lottade! Jag har alltid sagt att jag är så lycklig att jag fått uppleva att bli mamma så får vi fler barn är det en ljuvlig bonus!! :) annars är jag så nöjd med min lilla fispropp!

• Knasten83

Angie: vad har den där aleksandra skrivit? Hon är bm på sjukhuset jag födde dottern tydligen så jag är väldigt nyfiken!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester