• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie: det är olika men från 0.2-1.0 ungefär. Räkna med att det tar nån dag efter äl.

Hoppas: förstår det! Det kommer igen! Annars får ni pausa och ladda batterierna så länge..

• Knasten83

Jag har vanligtvis 36.8-36.9 i morgontemp men efter äl förra cykeln hade jag 37.1 så det krävs inte så mkt!
    Hoppas ni hinner då!!

• Knasten83

Hoppaspåenfjärde: jag använde dem när jag åt pergotime men de är förbannat dyra och jag behöver ibland testa måååånga dar/veckor/mån i streck så stickorna är ett billigare alternativ.

• Knasten83

Hallon: mycket märkligt!!! Jag såg ju också ditt plus! Va faaan... Keep on testing!!

Angie: du är gullig som hjälper! Hur ligger du själv till i cykeln?

Själv tycker jag mig få ondare bröst? Också konstigt.. Inget mer blod. Antingen har jag haft en micro mens eller är ngt nytt på g i kroppen! ;)

• Knasten83

Nellie: stackars dig vännen!! Duktig du är som ringer till sjupplysningen!! Du mår säkert bättre om du får lite näring i dig.

Har det varit så med alla barnen?

• Knasten83

Nellie: nä? Men fattar de inte att du mår piss? De borde ju ta in dig med tanke på att du e gravid. Jag blev nekad vård en gång i v18 med lilltjejen. Legat och spytt i ett dygn och sj.upplys sa "akut till sjukan!" väl på akuten tog de inte emot mig.. Orkade inte bråka. Min man blev vansinnig och åkte dit! Jävla idioter!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester