• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-06-29 09:05:30 följande:
    jag är på BIM+3 idag, borde det inte synts tydligare om man nu kanske är gravid?
    med mina andra barn testade jag på bim-4 och på bim superstarkt.
    Ta digitalt så får du det svart på vitt :)
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    Trixxy skrev 2012-06-29 10:57:17 följande:
    Jag har skickat ett mail till testlagret,är ganska ledsen nu då det faktiskt var väldigt svagt rosa imorse även om det inte syns klart på bild....
    Förstår besvikelsen men jag hade lite svårt att se ditt streck samt att var det inte för smalt?
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012

Lägg upp tester på 120603 så kan vi se. Alltså alla leveranser är ju omöjligt fel, det är min åsikt. När man trixar och ser länge så blir det ju nästan att man ser streck.
    Så ni som fått rosa streck lägg upp vettja.

• Hoppas 2012

Tusse
    Nu vet inte jag omständigheterna men om man kämpar länge för att få barn, som du har gjort, har man väl tänkt igenom alla alternativ, omständigheter etc?
    Låter kanske hårt men jag ställer mig frågande.
    Ps. Jag menar inte att du ska säga varför så jag har gjort det tydligt. Ds

• Hoppas 2012

Trixxy
    Är fullt enig med dig, förstod inte att det blir en abort när man kämpat länge för att bli gravid. Man vet ju vad man ger sig in på, och även om förhållanden ändras kan man behålla sitt barn.
    Klart det blir tankar/diskussion i en tråd där många kämpat länge.

Så känner jag och står för det fullt ut.

• Hoppas 2012

Jag är inte emot abort heller men det är skillnad på att bli gravid även med skydd etc och man gjort det man kunnat för att skydda sig än att faktiskt planera och försöka länge och när det blir ändras det.
    Hoppas hur jag menade kommer ut korrekt så det inte blir missförstånd.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester