• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Saga
    Ser skillnad på dina test :)

Knasten
    Kör hårt!! Ni har ju sexat på hur bra som helst!

• Hoppas 2012

Egentligen en allmän fråga men det diskuteras att man missar ÄL etc. Är det för att ni ej har regelbundet sex eller varför tänker ni att ni missar ÄL? Har man ex sex varannan dag så missar man ju inte...tom var tredje.

♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012

Såklart förstår jag att man inte kan ha varannan/var tredje om mannen inte är hemma etc

♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012
    sajo0106 skrev 2012-07-10 16:23:53 följande:
    Nä har man bara mannen i huset så är det ju bara att mysa på så ofta det går och strunta i att räkna, testa sig och hålla på... skapar bara en massa stress tror jag och det vet vi ju allihop att det INTE är bra för någon, speciellt när man ska bli gravid! Sen om det tar sig på en gång eller inte är ju en annan sak, men har man sex ofta och regelbundet så "missar" man ju inte ÄL och då har man gjort det man kan :) 
    Jag testade själv med ÄL så jag säger inget om det men jag bara tänker på när man "missar" ÄL, det gör inget par om man har regelbundet sex tänker jag =)
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Hoppas 2012

Es mamma
    Är i v 8 :)
    Mår bra, en del ont idag och mår lite illa om jag inte äter.
    Hur mår du??

• Hoppas 2012

Åh v 12 :)
    Förstår om du är nervös för kub men håller timmarna det blir kanon!
    Ska första gången till BM på tisdag så får väl se när hon säger jag får göra kub.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester