Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det kan vara så att jag ser i syne, men igår syntes inget alls på samma sorts test...
Det syntes när det var blött utan o kom med en gång men syns bara med extra ljus nu när det torkat...
Min mensvärk kommer o går o varje gång den kommer tror jag att det är mensen som är på G men då dalar det av.. nåväl! Försöker at inte stressa upp mig utan ta en dag i taget. Bim+2. Den kan ju vara lite sen med tanke på mf förra månaden.
Helene
jaha! Inget denna månaden heller, rosa flytningar så nu är mensen på ingående.. SKIT också!! jaja utredningen startar nästa vecka så jag hoppas snart det blir vår tur..
Mensen kom på Tisdags kväll... men konstigt nog så slutade jag blöda i går Onsdag kväll/inatt. Har inget blött utan bara en brun flytning idag på e.m. Det drar i ryggen fortfarande o molvärker i magen. I går hade jag skitont i magen o höll på att åka till akuten. Kan det vara en plutt iaf tro??? Känner mig lite förvirrad just nu. Brukar blöda i flera dagar ju..